18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Huzarzy Śmierci

Hauer88 • 2012-08-30, 16:54
Troszkę o mało znanym a jakże zasłużonym w walce z bolszewikami, niepokornym dyonie - Huzarzy Śmierci.





Film zawiera jedną nieprawdziwą informację odnośnie tego iż Huzarzy Śmierci nie brali jeńców.


Jeżeli kogoś zainteresował temat to polecam:

http://www.rejtan.eu/index.php/Aktualnosci/Z-kraju/Huzary-Smierci.html

Hauer88

2012-08-31, 19:42
Co nie zmienia faktu że czcionka jest inna od tej z Mein Kampf - po za tym widziałem tą książkę gdyż ją czytałem [z ciekawości] tak samo jak i Marksa oraz Alberta Pike.

Tak jak pisałem New York Times też ma czcionkę w ten deseń:







Poza tym nie ja jestem autorem grafiki - sam autor raczej też nie ma poglądów gloryfikujących trzecią rzeszę. Czcionka to tylko czcionka. Jest wiele do siebie podobnych - a Ty doszukujesz się tu zaszytego nazizmu.

Ork.Fajny

2012-08-31, 19:46
Cokolwiek co k***a zostało użyte przez Hitlera ma dostać znaczek "złe"?
Salut rzymski używany od 2tys lat przed grupy monarchistyczne a w momencie pojawienia się komunizmu przez wszystkie anty-komunistyczne grupy to też złe dzieło nazistowskie, no nie?
Wysocy blondyni o niebieskich oczach to też nasienie Hitlera?


"nienawidzę skrajnie radykalnych prawicowych poglądów też fakt"
Ale żadnych tutaj nie wymieniłeś...

rz...........ch

2012-08-31, 21:22
[quote="Arashel"]


Cytat:

Cokolwiek co k***a zostało użyte przez Hitlera ma dostać znaczek "złe"?



ależ nie!!! był zajebistym strategiem do momentu utworzenia frontu wschodniego. gdyby nie to, może byś mówił swoim ulubionym niemieckim...

Ork.Fajny

2012-08-31, 21:34
rzepich napisał/a:

ależ nie!!! był zajebistym strategiem do momentu utworzenia frontu wschodniego. gdyby nie to, może byś mówił swoim ulubionym niemieckim...


Tak k***a. Teraz ja robię za nazistę... W pytę mondra riposta...