@up
Zmienili logo, ale nie musieli tego robić.
Przypominam, że na zachodzie od dawna, a od pewnego czasu również w Polsce można używać w reklamach nazw i znaków towarowych konkurencji pod warunkiem nierozpowszechniania nieprawdziwych informacji oraz opinii godzących w dobre imię firmy.
Bez problemu możesz powiedzieć w reklamie, że pepsi jest smaczniejsza od coca-coli, a ich walka na spoty już przeszła do legendy branży reklamowej.
Stare logo Pepsi było fajniejsze, bom był wtedy bachor i mom jo sentymenta. Nic dziwnego, że na pelerynie jest " ColaCoca ", bo by się zaczęły pozwy czerwonych na niebieskich.
dram09 większość "dziwnych" smaków Pepsi jest z Japonii. Japończycy mają trochę inne poczucie smaku niż europejczycy czy amerykanie oraz bardzo lubią wszelkiego rodzaju edycje limitowane/sezonowe.
A mi bardziej podchodzi CocaCola aniżeli Pepsi. Ta druga zawsze wydaje mi się za bardzo nagazowana. Co do smaków Pepsi to wiele z nich było dostępnych w Polsce. Przynajmniej w moim 80 tyś mieście. Piłem wszystkie oprócz jogurtowej, przezroczystej i shisho.