18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Guitar Solo by Yngwie Malmsteen

buzok • 2013-04-20, 17:06
Stary dobry Yngwie z wiosłem.



Mózg rozj***ny :shock:

stalowyszczur

2013-04-21, 10:27
Yngwie? Gitarowy przerost formy nad treścią. Gram na wieśle od jakichs 15 lat, zatem czuję sie uprawniony do własnej opinii. Jak już to Satriani.

Rockmen

2013-04-21, 10:37
ch*jowo zagrane, nieprecyzyjnie, nieczysto i nierytmicznie. Napie**alać tak od ch*ja każdy moze sie nauczyc, to nie jest trudne. Uwierzcie mi, jestem pie**olonym ekspertem.

wolo1994

2013-04-21, 11:04
Wiosło i wiosło, a nawet nie wiecie co to tak naprawdę znaczy -.-

MCL

2013-04-21, 11:12
IMHO yngwie to gość który słynie z napie**alania pentatoniki w prędkości nadświetlnej i niewiele więcej było widać na tym filmiku... inna sprawa, że napie**alać pentatonikę w jakiejkolwiek prędkości większej niż 120bpm po prostu trzeba umieć i trzeba mieć talent, no i nie brzmi to źle, a nawet dobrze. Dlatego piwo, ale dałbym dziesięc piw za choćby satrianiego jak ktoś wyżej wspomniał.

backbone

2013-04-21, 11:20
A tam Malmsteen. Vai i Satriani to są gitarzyści.

Bachowski

2013-04-21, 12:43
Fragment wyśmienitego koncertu G3. Polecam całość.

franz_maurer

2013-04-21, 12:57
Malmsteen - człowiek który chyba na wszystkim ma logo Ferrari. Jakoś nie przepadam za typem. Ale żeby k***a nie było że podniecam się sleszem :P . Bo slash (a raczej srash) to dosyć ch*jowy gitarzysta który wybił się na zespole dla dziewczyn.

hajtkol

2013-04-21, 13:20
Franz. To o Slashu to prawda, nie ma się czym jarać.

MichaU

2013-04-21, 13:22
MCL napisał/a: