to były piękne rajdy i samochody przypie**olili czy zrobili rolkę jechało dalej a teraz te nowe chińskie gówna najadą na kamień to polowa elektroniki psu w dupę i nie jedzie dalej
to były piękne rajdy i samochody przypie**olili czy zrobili rolkę jechało dalej a teraz te nowe chińskie gówna najadą na kamień to polowa elektroniki psu w dupę i nie jedzie dalej
Najgłupsze w tym wszystkim jest to że Grupa zniknęła głównie z winy kibiców i organizatorów rajdów którzy owych kibiców nie potrafili opanować. Moim zdaniem restrykcje co do osiągów czy zabezpieczeń były w tym wypadku kwestią drugorzędną a śmierć Tovionena była po prostu przykrym wypadkiem. Balestre to był drań jakich mało więc po przyznaniu się oficjeli z FISA że stracili kontrolę nad Grupą, pozamykał wszystko.
Najpoterzniejsze maszyny jakie widziały trasy rajdów Peugeot 205 880kg wagi 800 koni te auta były tak szybkie ze kierowcy musieli myśleć nad r*chami dwa zakręty na przód. Szkoda ze ta grupa została zamknięta ale to wina kibiców którzy wchodzili na trasy czasami kierowcy mijali ich na centymetry ale fakt jest jeden aby wsiąść do auta grupy B trzeba mieć jaja i spore umiejętności bo te auta zachowywały sie jak bestie. Browar leci
@up to to k***a jest? jaka wieś wogóle. ale spoko, że pospawała zaciski, teraz na pewno bedzie miała fastest tajm. i ten motyw jak smyra palcami powierze, 3 biegi w ciągu 1 sekundy ;p
Pietrzej, osobiście uważam że Grupa B całkowicie nie znikła tylko została przeniesiona na tor rallycrossowy tworząc klasę Super Cars (pojemność do 3500, napęd 4wd, moc ok 600KM)
0:43 -- Azure Clouds (by Audio Machine)
1:56 -- Life Chronicles (by Audio Machine)
4:01 -- Dom and Maria (also known as With Sympathy) from Gears of War 2 OST
5:40 -- Aftermath (by Clint Mansell from Smokin´ Aces)
w 1982 decydentom nie mieściło się w głowach do czego będą zdolne pojazdy tej grupy za 4 lata plus za dużo ludzi na odcinkach, złote czasy sportów motorowych ale chyba dobrze że skończyło się bez jakiejś kuriozalnej ilości ofiar, potem była grupa A i cała masa zajebistych kierowców i maszyn, dzisiejsze WRC frekwencją nawet nie przypomina tych czasów choć jest porównywalnie szybkie...FIA dla rajdów niczym PZPN dla polskiego futbolu...