18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

FSO Polonez 2000 Rally

mongolski_nudysta • 2013-03-10, 17:36
Film przedstawiający proces budowy repliki polskiej rajdowej legendy - Poloneza 2000 Rally przed kilku pasjonatów.

Link do vimeo: http://vimeo.com/61334743
Jak dla mnie to :wodka: dla nich

zatizdig

2013-03-10, 17:44
Fajna maszyna. Pamiętam jak ze starym odpowietrzaliśmy hamulce w naszym Caro hehe...Tak btw to wielka szkoda, że Rumuni mają Dacie, Czesi Skody, a nasz rodzimy przemysł motoryzacyjny został doszczętnie rozpie**olony tak, ze nie został kamień na kamieniu.

Co to za kawałek?

stiw1500

2013-03-10, 17:57
Fajna maszyna.Cenię takich ludzi,ludzi z pasją i marzeniami.Zdaję sobie sprawę ile pracy i czasu włożyli w tego poldka(o funduszach nie wspomnę).Naprawdę szacunek.Chciałbym kiedyś zobaczyć jak ktoś buduje replikę tego poldka:

Siwy5

2013-03-10, 19:32
Użyta muzyka to Feist - The Bad In Each Other
Szanuję ludzi z pasją a tym bardziej z pasją do zabytkowych pojazdów.
Wielkie piwo dla każdego który dba o nieliczne już perełki Polskiej motoryzacji a ci panowie na pewno do nich zaliczają ;)

bz...........ue

2013-03-10, 19:43
Replika repliką, ale ja miałem takiego w oryginale. Piwko dla autora za przywołanie wspomnień. Nawet nie zdjacie sobie sprawy ile dupeczek się wyrwało na to auto w tamtych czasach.

Gracjan

2013-03-10, 21:53
polnische scheise

wiesiors4

2013-03-10, 21:53
Gdybym tylko miał garaż, pieniądze i jakiekolwiek pojęcie o budowie i mechanice pojazdów samochodowych... to i tak bym siedział na sadolu :D

Nie, żartuję siedziałbym w garażu i spał po 4 godziny na dobę tylko po to żeby coś takiego stworzyć, piękna praca :)

ostatni

2013-03-10, 21:59
Co by nie mówić, przez pewien czas nadążaliśmy za zachodem mimo głębokiej komuny. Dzisiaj niechcący dowiedziałem się, że znów polaczki produkują motocykle pod marką Junak. Kilkadziesiąt lat temu motory te wyprzedzały konkurencję, dlatego stały się legendą. Teraz wchodzę na stronę producenta, oglądam produkty, a tam jakieś gówniane imitacje japońskich ścigaczy, no nic, pomyślałem, sprawdzam dane techniczne: masa 190kg, pojemność 250cm3, moc 23 km, prędkość maksymalna 120km/h...ożesz k***a ja pie**ole. Tacy k***a jesteśmy dzisiaj do przodu...

masaq

2013-03-10, 21:59
wątpię czy kiedykolwiek, ktokolwiek odbuduje stratopoloneza. Skąd teraz wygrzebać silnik od ferrari dino i ramę od lancji stratos do odbudowania poloneza ....

ChlebowyKról

2013-03-10, 22:04
@masaq
przecież ten polonez powstał z wraku stratosa...
szkoda było wyj***ć dobrą ramę z silnikiem :D
a po drugie to co ty chcesz odbudowywać....
wystarczy mu silnik odremontować i powróci do pełnej świetności zajebisty twór: stratopoldek

PanNekrofil

2013-03-10, 22:18
Naprawde niezłe! nie interesuje się motoryzacją, ale to jest coś interesującego i ciekawego, zazdrosze wam pasji, życze wam jak najwięcej spektakularnych ślizgów: D

seba1415

2013-03-10, 22:32
Moc trochę słaba jak na 2.0, co prawda to starszy silnik zaś samo auto leciutkie pewnie. Ale i tak, wystrojenie na te 120-130km to jak dla mnie troszkę cienko, 170 już by lepiej brzmiało :D

Realbartu

2013-03-10, 22:43
Wielki szacunek dla takich rzemieślników!

masaq

2013-03-10, 22:52
@quindzal

Wiem z czego powstał i jak. Miałem na myśli sytuacje w której ktoś chciałby prywatnie zbudować takiego poloneza, tylko że nie rally 2000 jak w temacie, a stratopoloneza który był wstawiony na fotce.