Wielu ważnych gier nie ma, a filmik strasznie zmontowany. Było Diablo 2, KOTOR, Hitman, CS. W porządku, ale po co jest to powtarzane po kilka razy?
Swoją drogą KOTOR zapoczątkował schemat budowania wszystkich RPG-ów przez Bioware, przez co można bawić się w pijacką polegającą na rozpoznawaniu bioware-owskich cliche. Za każdym razem gdy zobaczysz jakiś schemat - kolejka.
N.p. Kolejka jeżeli na początku gry poznajesz ostatniego Bossa, albo kolejka gdy ostatnia bitwa rozgrywa się w budowli unoszącej się w przestrzeni, albo kolejka kiedy misja treningowa odbywa się w miejscu, które wkrótce zostanie zaatakowane i/lub całkowicie zniszczone.
Odżyły wspomnienia, hehe.
Dałbym piwko gdyby nie pominięto Tomb Raidera i MMORPG bo te ostatnie są aktualnie niezwykle ważną gałęzią tego przemysłu.