Tak od dłuższego czasu poważnie zastanawiam się czy jakiegoś patrola sobie nie sprawić. Tylko kto mi dobę wydłuży abym czas na to znalazł
Ja osobiście polecałbym w offroad tak samo jak Edytka, raczej coś mniejszego. Bardziej zwinne, zwrotne i najważniejsze duuużo mniej pali, no i można utrzeć nosa tym w wielkich autach. Nie jestem jakimś tam znawcą, ale przymierzam się do zamiany osobówki na Suzuki Samuraja. Warunki spartańskie, ale w najtrudniejszych warunkach radzi sobie tak samo jak te kolosy. Najgorsze są takie średniaki.
Co do tej wielkości to można podyskutować, bo nieraz właśnie wielkość opon czy lift mają znaczenie przy podjazdach, trochę rajdów za sobą mam i z doświadczenia wiem, że takie małe autka, jakie preferuje Edyta bardzo dobrze sprawują się w terenie, ale jeśli są na początku wyścigu, ponieważ jeśli jakieś bagienko lub żwirownia zostanie wcześniej "przeryta" przez kolosy, to jednak taki samuraj, vitara, czy inny maluch wymiękają, w każdym bądź razie w każdym rozmiarze można szukać plusów i minusów. Tak swoją drogą to na filmiku w 8:43 jest ukazany akurat mankament patrola Y60, który skręca półosie i przeguby dość często z racji tego, że mosty są pancerne, ale za to półosie i przeguby już nie do końca. Wracając do sedna to filmik ciekawy, jest kilka rzeczy, do których można by się przyczepić, ale nie ma nic idealnego.