18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

vantage

2014-06-25, 00:02
jest tyle kawałków do popisów robionych stricte na gitare... po jaki ch*j brać coś co będzie brzmiało jak gówno tak czy inaczej w porównaniu do oryginału. Satriani, Vai, Malmsteen (tak sie to pisze?), bierta to jak chcecie się popisać jaką macię szybką rączkę.

Incognitus

2014-06-25, 00:28
Al Sirat - Metalstorm. Dziękuję za uwagę.

Andy8

2014-06-25, 00:33
@neo_1995
Dałem ci piwo za pierwszą część wypowiedzi, Yngvie Malmsteen to pedał a Vai i Satriani to ciota i ch*j :krawaciarz:
A teraz czekam na pojazd od ich fanów

al...........10

2014-06-25, 07:35
neo_1995 napisał/a:

Gram od kilku lat na gitarze i mam spore doświadczenie w tej kwestii [...] Zero artyzmu, zero polotu, zero twórczości. Jak powiedział kiedyś Steve Vai (jeden z najwybitniejszych współczesnych gitarzystów, jeśli ktoś zainteresowany niech poszuka w yt jego utworu pt. I know you're here): dużo trudniej, niż grać szybko z dużą ilością technicznych fajerwerków, jest grać powoli ale z prawdziwym wyrazem i artyzmem. Tyle ode mnie w temacie :) .



Steve Vai nie jest jednym z najwybitniejszych współczesnych gitarzystów. To słaby showman, który ma opanowane kilka trików i jedzie po najprostszych skalach, jakich można się nauczyć na gitarę. Dla kumatych - uprawia dokładnie to samo, co granie wyłącznie na czarnych klawiszach na fortepianie.

Chcesz jednego z wybitniejszych (nie "najwybitniejszych") gitarzystów, a przy okazji dobrego showmana? Proszę bardzo:



i w kwestii interpretacji (grania z duszą):



Na koncert tego gościa wolałbym pójść 100x bardziej niż na Vaia.

Najwybitniejszych nie znajdziecie w "wybranych dla Ciebie" kawałkach na YouTube i nie kupicie ich płyt z pierwszej półki, bo są skutecznie eliminowani z rynku przez kompanie fonograficzne (zagrażają całemu sprzedawanemu masowo chłamowi).