I co ten glupi tytul ma wspilnego z akcja na filmie? Glupote wrzucajacego (spamujacego)
I głupi ch*j nawet nie pomyśli żeby jednak się zatrzymać, nawet po takiej akcji... Bo on musi zawrócić
Czas odpalić CP77 i porobić resztę pobocznych misji.
Dla ciekawych, którzy jeszcze nie mają gry.
Gra jest zajebista! 20/10! Ocena z perspektywy PCMR z leciwą już grafiką GTX1060 6GB.
Błędów tak dużo nie ma, jestem w sumie pod wrażeniem, bo hype po premierze był ogromny.
Grając w Fallout 3 NV, DayZ:SA wszelakie FIFY/PESy czy GTA i wyścigówki przywykłem do dużej ilości błędów związanych z mechaniką bądź wywalaniem gry.
Tutaj jest o niebo lepiej, choć idealnie nie jest (wersja 1.06).
Gra potrafi się popsuć w trakcie rozgrywki i nie umożliwia strzałów z przyrządów celowniczych
Czasem modele 3D doznają dziwnego przemieszczenia w czasoprzestrzeni i część elementów jest w innym miejscu niż reszta.
Bądź klasyczne błędy występujące w wielu grach, gdzie wypoziomowanie modelu nie zadziałało i albo jest nieco pod poziomem gruntu/podłogi albo lewituje 1-2m powyżej.
Co mnie najbardziej boli, to dialogi, czasem się nakładają, w szczególności, gdy mamy krótki czas na reakcję (czas upływa, po nim nie można już dać danej odpowiedzi).
Główną fabułę przechodzi się do 40h grania, pewnie da się poniżej 30, gdyby nie wiedząc nic o grze po prostu nie robić misji pobocznych, ale tak raczej nikt nie zagrał za pierwszym razem bez informacji z zewnątrz, by tak zagrać.
Czas odpalić CP77 i porobić resztę pobocznych misji.
Grając w Fallout 3 NV, DayZ:SA wszelakie FIFY/PESy czy GTA i wyścigówki przywykłem do dużej ilości błędów związanych z mechaniką bądź wywalaniem gry.
Tutaj jest o niebo lepiej, choć idealnie nie jest (wersja 1.06).
Gra potrafi się popsuć w trakcie rozgrywki i nie umożliwia strzałów z przyrządów celowniczych
Czasem modele 3D doznają dziwnego przemieszczenia w czasoprzestrzeni i część elementów jest w innym miejscu niż reszta.
Bądź klasyczne błędy występujące w wielu grach, gdzie wypoziomowanie modelu nie zadziałało i albo jest nieco pod poziomem gruntu/podłogi albo lewituje 1-2m powyżej.
Czas odpalić CP77 i porobić resztę pobocznych misji.
Dla ciekawych, którzy jeszcze nie mają gry.
Gra jest zajebista! 20/10! Ocena z perspektywy PCMR z leciwą już grafiką GTX1060 6GB.
Błędów tak dużo nie ma, jestem w sumie pod wrażeniem, bo hype po premierze był ogromny.
Grając w Fallout 3 NV, DayZ:SA wszelakie FIFY/PESy czy GTA i wyścigówki przywykłem do dużej ilości błędów związanych z mechaniką bądź wywalaniem gry.
Tutaj jest o niebo lepiej, choć idealnie nie jest (wersja 1.06).
Gra potrafi się popsuć w trakcie rozgrywki i nie umożliwia strzałów z przyrządów celowniczych
Czasem modele 3D doznają dziwnego przemieszczenia w czasoprzestrzeni i część elementów jest w innym miejscu niż reszta.
Bądź klasyczne błędy występujące w wielu grach, gdzie wypoziomowanie modelu nie zadziałało i albo jest nieco pod poziomem gruntu/podłogi albo lewituje 1-2m powyżej.
Co mnie najbardziej boli, to dialogi, czasem się nakładają, w szczególności, gdy mamy krótki czas na reakcję (czas upływa, po nim nie można już dać danej odpowiedzi).
Główną fabułę przechodzi się do 40h grania, pewnie da się poniżej 30, gdyby nie wiedząc nic o grze po prostu nie robić misji pobocznych, ale tak raczej nikt nie zagrał za pierwszym razem bez informacji z zewnątrz, by tak zagrać.
Że ty masz czas na granie Chłopie
poboczne sa mega!!!