18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Cover "Behemoth'a" na garach.

Kraku • 2013-08-08, 23:24
Obczajcie to.
majstersztyk.


siriah_pl

2013-08-08, 23:34
litości! To jakaś popierdółka...

To jest majstersztyk!



i zachowanie pałkera w 4:54? Pełna profeska!

Mantuanuliupu

2013-08-08, 23:52
Nie znam się na muzie i nigdy nie ogarniałem wyczucia rytmu perkusistów, ale jak dla mnie pierwszy przykład jest super!
Drugi... gość chyba dostał padaczki za bębnami i pałeczki mu się w dłoniach zacisnęły.

Presty

2013-08-09, 00:00
Nie jestem profesjonalnym muzykiem, ale troszku kiedyś grając na perkusji mam takie uwagi:

* materiał jest nakręcony pod jutubową poblikę, perskusista nie robi nic powalającego

* perkusja (a szczególnie prawa ręka i stopa) wraz z gitara basową "robi" tak zwana "rytmikę" - facet na filmiku ma raczej drgawki, niż trzyma rytm, dzięki któremu sie np. tańczy albo poguje

* wyobraźcie sobie np "Smoke on the water" z perkusją, gdzie typ na perkusji ma w stopie parkinsona....

Sorry, mnie to nie bierze.

PS: i ten wygląd... nie przypomina Wam to coś Sadole?

Svenlee

2013-08-09, 02:42
@up
pie**olisz głupoty.

dziadZplatyny

2013-08-09, 03:27
Presty napisał/a:

Nie jestem profesjonalnym muzykiem, ale troszku kiedyś grając na perkusji mam takie uwagi:

* materiał jest nakręcony pod jutubową poblikę, perskusista nie robi nic powalającego

* perkusja (a szczególnie prawa ręka i stopa) wraz z gitara basową "robi" tak zwana "rytmikę" - facet na filmiku ma raczej drgawki, niż trzyma rytm, dzięki któremu sie np. tańczy albo poguje

* wyobraźcie sobie np "Smoke on the water" z perkusją, gdzie typ na perkusji ma w stopie parkinsona....

Sorry, mnie to nie bierze.

PS: i ten wygląd... nie przypomina Wam to coś Sadole?



Drogi Kolego,