18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

~Velture

2014-03-17, 17:32
Przypomniały mi się czasy liceum jak na j.polskim się pie**oliło o tym co autor niby miał na myśli.

danieldomal

2014-03-17, 17:54
Najlepsze jest to, że jakby zmartwychwstał, to właśnie tak by to opisał ;]

ulifont

2014-03-17, 18:50
Velture
dobrze pamiętam jak nauczycielka wmawiała ci,że twoja interpretacja jest zła i dyktowała niby tą prawidłową, jakby k***a nie mogło być kilku interpretacji wiersza czy też opowiadania

~Velture

2014-03-18, 08:33
Tia. Miałeś zdanie "Na ulicy padał deszcz" a baba pie**oliła ,że jest to metafora duszy płaczących aniołów nad egzystencjalnym bólem młodych poetów....

ulifont

2014-03-19, 02:37
gorzej jak to ty twierdziłeś, że jest to metafora płaczących aniołów, a babka cie gasiła "nie, to tylko deszcz pada"

Catacombe

2014-03-20, 16:11
Co autor miał na myśli to największy możliwy kretynizm w szkołach. Ile uczniów, tyle może być interpretacji, bo każdy zrozumie to po swojemu

Qiht

2014-03-21, 13:59
Niekoniecznie jest tak jak piszecie.
Wpiszcie sobie w gugla: jak ubrać bohatera poradnikpisania pl - symbolika ubioru.
Albo: tajniki warsztatu opisywanie emocji poradnikpisania pl

"Sparks umiejętnie wykorzystuje opis pogody, by podkreślić nastrój bohaterki. Pisząc o grudniowym wietrze, ciężkich chmurach czy oceanie koloru żelaza sprawia, że bohaterce oraz czytelnikowi udziela się nastrój niepokoju, jakby ciszy przed burzą. Autor operuje językiem zmysłów (lodowaty wiatr) oraz obrazowymi porównaniami (ocean jak płynne żelazo), by czytelnik poczuł chłód, przenikający nie tylko ciało, ale i duszę bohaterki."

Autor poprzez opisanie firanek jako niebieskich, naprawdę może chcieć coś przekazać. Aczkolwiek ta nauczycielka nade mną nadinterpretuje.