@up, up, up tak k***a porównujecie koniki, a masy to ni ch*j? Autko waży 1.3-8 tony a motocykl z kierownikiem ~300kg. ch*j wi co tam miał pod tym seryjnym nadwoziem, ważne że wyj***ł w kosmos jakiś "większy" pojemnościowo motocykl. Na ch*j drązyć temat czy to było 650 czy k***a 500. Zostało wyj***ne i tyle w temacie.
ten motocykl ma jedyne 70km więc z czym do ludzi ?? nie wiem jak z masą ale ok. R1 waga motocykla to 206kg przy 182km + waga kierowcy jakieś 80kg i ten blaszak nawet nie zdążyłby zobaczyć jak go wyprzedza motocykl...
@up Widzę, że w motorach masz pojęcie, ale z samochodem już inaczej. Takie chevy ma silnik v8 o pojemności od 6 do 8 litrów, na gaźnikach, nie na jakiś tam japońskich wtryskach. do tego jakieś 800 km. Taka wolnossąca jednostka.Takie autko robi swoje
Ten chevy ma silnik big block 540ci - czyli to jakieś 8,85 litrów pojemności skokowej. Seria robi dobrą robotę, a ten konkretny jest doładowany mechanicznie i ma coś w granicach 1000HP.
Bel Air rocznik '57 - piękności... choć wszystkie amerykany z lat '50-'80 to prawdziwe cuda motoryzacji.
Nie ma jak podstawiać sv 650, w sasadzie motocykl bardziej turystyczny niż sportowy.. Niech podstawią Ducati Desmosedici, 200 konne v4 ważące 170 kg...
Podniecacie się tym starym amerykańskim próchnem, a tak na prawdę to widać odrazu, że silnik ma modyfikowany. Amerykańska motoryzacja to technologia rozrządu OHV, wielkich pojemności i gaźników, którymi ktoś powyżej się tak jarał nie mając pojęcia o tematyce. Sztuka, to jest zrobić mały silnik, żeby zapie**alał.
@tranzystor sztuka właśnie to jest zrobić coś pięknego, mały silnik to ma smart i zapie**ala... Nie zrozumie tego nikt, kto nie usłyszał czegoś takiego na żywo