18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Było tak blisko, a i tak musiał dać za swoje...

Matzdorf • 2020-03-18, 20:57
O Ty skurr !



:idzwch*j:

Juzwa

2020-03-19, 08:33
Karboksylator napisał/a:

nie zesraj się.



Jeśli jeździsz tak jak ten matoł w czarnym autku, zasługujesz na to, żeby ci się zesrać prosto do twojej mordy.
Przelicz sobie prędkość samochodów na podstawie czasu jaki upływa na odległości między słupkami postawionymi co 100m. 4 sekundy na 100m to 90km/godz. Matołek jedzie prawie dwukrotnie szybciej. Coś jeszcze?

IOI

2020-03-19, 08:50
sie przypie**alacie do tego w bialym a on mogl nie zauwazyc typa w volvo, akcja dzieje sie na luku wiec ten co nagrywa zaslania widok do tylu, a volvo zapierdla.
nie twierdze ze to nie jest jego wina, bo wymusil, ale nie sadze zeby zrobil to swiadomie

Wiewór

2020-03-19, 09:02
magnus.mental napisał/a:

Obawiam się, że mógłby już nie wyhamować tych 2,5T



Jeździłem BMW X3. W SUV są hamulce jak w ciężarówkach. Hamują jak zwykłe osobówki.
Z resztą sam mam auto, które waży 2 tony i nie ma problemu.

Sonal

2020-03-19, 09:04
W Vovlo idiota - powinien depnąć hamulec do podłogi - o wiele bezpieczniejszy manewr (jeżeli ma sprawny układ hamulcowy i ABS zachowa prosty tor jazdy) niż manewr, który wykonał.
Maksymalne prędkości dla testów łosia w jakich pomaga ESP to w okolicach 70km/h. I to dla nowych samochodów - a nie takich sztruclów jak te Volvo
Powyżej to już loteria i liczenia na własne umiejętności i dużą dozą szczęścia.
Na TVN Turbo kiedyś robili to już przy 120km/h ich obracało.
Fizyki się nie oszuka - można jej pomóc - ale... dalej prawa działają jak działały wcześniej.

polakwrocek

2020-03-19, 09:43
Kraków -> Wieliczka
Tam jest taka droga szybkiego ruchu.
No i popie**alam swoim blaszakiem z 90-100 chyba żeby mnie tiry nie wyprzedzały. (silnik malutki)
A pan kierowca tira z jakiejś bocznej podporządkowanej. WIDZĄC mnie z daleka.
>"To ja se wjadę..... " stał w miejscu więc manewr mu zajął z 10 sekund, jakbym akurat nie miał luki po lewej to zaj***ł bym w niego chyba z 60 km/h.
Potem rozpędzam się do i tak zabójczej prędkości dla mojej puszki... ze 120
I jadę prawym pasem....a po lewej mija mnie Tir z paką jadąc ze 140.....
Noż k***a.....

bocianoff

2020-03-19, 10:00
IOI napisał/a:

sie przypie**alacie do tego w bialym a on mogl nie zauwazyc typa w volvo, akcja dzieje sie na luku wiec ten co nagrywa zaslania widok do tylu, a volvo zapierdla.
nie twierdze ze to nie jest jego wina, bo wymusil, ale nie sadze zeby zrobil to swiadomie



Mógł go nie zauważyć? Na takim odcinku? Wiesz w ogóle jak działają lusterka boczne, czy patrzysz tylko we wsteczne? W dekiel się jebnij.

janlew

2020-03-19, 10:40
Debile. Ale zdecydowanie większym debilem był ten w SUVie, jak to zresztą zazwyczaj bywa.

miki660

2020-03-19, 12:31
Frajer z białego passata zajechał drogę dla człowieka co jechał swoim pasem, a kretyni wieszają psy na człowieku który przez pedała mało co nie doprowadził do wypadku. Chyba nie macie kamerki w aucie i nie widzieliście, że to co przedstawia obraz na filmie, a rzeczywistość to dwa różne światy. Nie raz miałem ostre hamowanie bo ktoś zrobił podobny manewr, co na filmie wyglądało jak spacer i 50 m miejsca przed autem.

Smokw

2020-03-19, 13:21
Antek01 napisał/a:

Rozumiem, że zmierzyłeś mu prędkość z jaką jechał i teraz pie**olisz takie smuty czy działasz jak policja u nas, "na oko"?



A co? Jechali 50 na godzinę? Koleś miał grubo ponad setkę i to widać gołym okiem. Sorry ale przy setce wyhamowanie różnicy 50 km/h to pikuś , a ten tutaj musiał nieźle manewrować.
I co najważniejsze nawet jakby jechali 50 na godzinę to dla własnego bezpieczeństwa trzeba się upewnić dlaczego, a nie odwalać takie maniany.

Gogul

2020-03-19, 13:39
Wiewór napisał/a:

Zajechał mu ale gościu z volvo przyaktozyl żeby dodać dramatyzmu i prawie doprowadził do wypadku.
Mógł po prostu przyhamować i go strabic jak każdy normalny człowiek.



Jeżdzę takim. to kloc ważący ponad 2 tony. to nie staje w miejscu po wciśnięciu hamulca jak twoje cinke cieńko więc całe szczęście że udało mu się ominąć

mo...........ac

2020-03-19, 14:23
polakwrocek napisał/a:

Kraków -> Wieliczka
Tam jest taka droga szybkiego ruchu.
No i popie**alam swoim blaszakiem z 90-100 chyba żeby mnie tiry nie wyprzedzały. (silnik malutki)
A pan kierowca tira z jakiejś bocznej podporządkowanej. WIDZĄC mnie z daleka.
>"To ja se wjadę..... " stał w miejscu więc manewr mu zajął z 10 sekund, jakbym akurat nie miał luki po lewej to zaj***ł bym w niego chyba z 60 km/h.
Potem rozpędzam się do i tak zabójczej prędkości dla mojej puszki... ze 120
I jadę prawym pasem....a po lewej mija mnie Tir z paką jadąc ze 140.....
Noż k***a.....



Tiry mają blokadę producenta na ok 90km/h więc nie mógł jechać że 140.

Hrabia Drapula

2020-03-19, 17:53
dwóch debili się spotkało, jeden zapie**alacz jadowity i ślepiec pospolity

Jokerd

2020-03-19, 22:19
Wiewór napisał/a:

Jeździłem BMW X3. W SUV są hamulce jak w ciężarówkach. Hamują jak zwykłe osobówki.
Z resztą sam mam auto, które waży 2 tony i nie ma problemu.



w ch*ju byles gowno widziales...
Po 1 .x3 to akurat jedno z lzejszych "suvow"
po 2. chyba Cie poj***lo ze suv hamuje tak samo jak "zwykla osobkowka" i rzekomo ma hamulce jak w ciezarowych...co ty chlopie pie**olisz.

Jezdze Q7 ktora wazy 2600 z polowa wachy na pokladzie (wazylem sie z ciekawosci) i nich*ja to nie hamuje jak zwykla osobowka. Tymbardziej na autostradzie...


Justynka99

2020-03-19, 22:40
Obaj zaj***li. Różnica jest taka, że kierowca białego auta popełnił po prostu błąd i niech pierwszy rzuca kamieniem, kto jest nieomylny i błąd za kółkiem mu się nigdy nie zdarzył. Natomiast kretyn w SUVie celowo wywołał niebezpieczeństwo i dlatego powinien stracić prawko w trybie natychmiastowym.

Sonal

2020-03-20, 08:32
Gogul napisał/a:

Jeżdzę takim. to kloc ważący ponad 2 tony. to nie staje w miejscu po wciśnięciu hamulca jak twoje cinke cieńko więc całe szczęście że udało mu się ominąć



Ojejeku, naprawdę?? To ma takie ch*jowe hamulce? Z tabelek porównawczych czy ciankol czy 2 tonowa limuzyna ma drogę hamowania zawsze w okolicach 40 metrów.
Może kup sobie następnym razem nowe - a nie takie stare zj***ne ciulstwo co nawet nie hamuje.

magnus.mental napisał/a:

Obawiam się, że mógłby już nie wyhamować tych 2,5T



2 tony to jest jakaś niawiadomo jaka masa samochodu? Podobnie ważą jakieś ciulstwa Opla typu Insignia.
2 tony dla tej klasy samochodów to jest norma.