18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

sv600

2011-11-09, 20:29
chyba najlepsza ich produkcja. chociaz sam jestem studentem to niezle sie ubawilem ;d

olex

2011-11-09, 20:57
same gimbusy

jactok

2011-11-09, 21:06
łysy gościu- kompletny brak umysłu

kreesperss

2011-11-09, 21:06
Aniu Aniu zanim pomyślisz o bzykaniu radzimy Ci nie myśl o naj***niu :D
10:30 ta 2l, chyba w ten sposób

SNk

2011-11-09, 21:27
niech sie nie wstydzi ze pije karmi ;d

Wiochmen

2011-11-09, 21:45
ja pie**ole...prawda jest taka za kazdy debil moze byc teraz studentem,co prawda sa uczelnie ktore trzymają poziom np na takie budownictwo juz tylu kretynow nie pojdzie ,ale na Ekonomie logistyke politologie czy inne tego typu kierunki jak najbardziej...i pojdz teraz gdzies na imprezie zagadaj laske... pierwsza mysl on to chyba k***a nawet zawodowki nie skonczyl ,pozniej zadajesz pytanie co w zyciu robisz? a on studiuje psychologie na 3 roku hi hi

Ra...........or

2011-11-09, 22:06
Ja tylko jednego nie rozumiem. Tydzień temu kliknąłem "ignoruj" na produkcjach tosiewytnie i nie wiedzieć dlaczego znowu mi się otwiera to gówno na głównej.

Co do filmiku to ujmę to tak - 2 brzydkich przychlastów, którzy studiowali co najwyżej gównologię polną, pie**olą przez 13 minut o piciu, wieśniackich imprezach i rzyganiu. Znaczy wydaje mi się ,że przez 13 minut bo filmik wyłączyłem w połowie drugiej. I jeszcze to pie**olenie "po studiach prace znajdziecie najwyżej w barze mlecznym". Chyba k***a po jakichś filozofiach albo zarządzaniach czy co tam studiują idioci zanim nie znajdą pracy w tosiewytnie.pl
Nie polecam

Wiochmen

2011-11-09, 22:09
Raynor napisał/a:

I jeszcze to pie**olenie "po studiach prace znajdziecie najwyżej w barze mlecznym". Chyba k***a po jakichś filozofiach albo zarządzaniach czy co tam studiują idioci zanim nie znajdą pracy w tosiewytnie.pl
Nie polecam



nic dodac nic ujac

dangda