18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Brzmienie silnika V16

xiontZ • 2011-12-10, 05:09
Ogień z dupy jak po meksykańskim żarciu


Sivy121

2011-12-10, 05:33
transport do sklepu na osiedlu po bronka zajebiste :D

DFM

2011-12-10, 05:47
Może moje prośby zostaną kiedyś wysłuchane . Po raz 5 jestem za zrobieniem działu Auto-Moto do k***y nędzy :/

bloodwar

2011-12-10, 05:54
Zabawa z łączeniem ze sobą dwóch V8 nie jest chyba warta świeczki, bo nawet pojedyńczy, doładowany V8 wytwarza tyle mocy, że ma problemy z przeniesieniem mocy na asfalt, tym bardziej dziwi mnie pozbawienie auta body-kitu i spojlerów, bo przy takich mocach to nie stosunek masa-ilość koni (i tym samym walka o zmniejszanie masy o każdy kilogram) jest ważny a właśnie docisk opon do podłoża na który ma spory wpływ masa własna bodykitu i spojlery właśnie. A już kompletnym debilizmem jest przeniesienie napędu - po ch*j dawać napęd na tył, skoro tak na oko 70% masy samochodu (w postaci dwóch zajebiście wielkich V8) jest z przodu i tylne, napędzane koła nie będą miały prawidłowego docisku a przednie, skrętne i nienapędzane koła - przyczepności na zakrętach? Ale cóż, ludzie którzy mają dużo kasy rzadko mają duzo szarych komórek :-)

DR_DRE

2011-12-10, 10:18
@up, postawili na stosunek mocy do masy, ale i tak ch*ja wyszło, ale co powiesz na temat Ariel Atom ? podobna konstrukcja 2 sekundy do setki, 300 kucy konstrukcja prawie taka sama, ale zajebiście przemyślana zresztą w mocy powyżej 500 koni liczy się przyspieszenie od 100km/h bo wiadomo że już nawet 50 kucami można "mielić" na asfalcie

Zembowy Wruzek

2011-12-10, 11:12
V16 to napedzal lokomotywy, tutaj widac ze to dwa polaczone v8 wiec to jest W16. (a moze gdyby niemcy wygrali wojne to i by teraz v16 latalo - o ile projekt rakiet byl kontynuowany)

Myslicie ze ten kto ma siano i buduje takie autka nie liczy sie z napedem na tyl? Przykladem sa hot-rod'y.

Centralnie takiego silnika nie zamontujesz, masz do wyboru podsterownosc lub nadsterownosc.
Zreszta przykladem sa BMW i Mercedesy majace naped na tyl. Nic dodac nic ujac.

Krupnykowsky

2011-12-10, 12:19
@up up up...

Czym by był sadistic bez wypowiedzi specjalistów!

mkmkmk2

2011-12-10, 15:20
@Dr.Ness ty W16 na oczy kiedyś widział albo W8? SIlniki w układzie W mają 4 rzędy cylindrów w 2 głowicach. TU jest ewidentnie 2 rzędy i 2 głowice...ergo V16 tłumoku.

mattheo

2011-12-10, 16:43
@up dokladnie to jest V16 a nie W16.

itemeczek

2011-12-10, 18:52
Czerwone klocki, zupełnie jak w starych zlomach na ulicach polskich miast :mrgreen: Wieś tańczy i śpiewa.
A i widze ze masa wiejskich fachowców sie znalazła, szkoda że na hardzie brak takiej atencji :-P

KuFFaMacz

2011-12-10, 18:53
Ognia z dupy nie widzialem, moze dlatego ze mam wylaczone glosniki

WhyMe?

2011-12-10, 18:54
Jak przystało na amerykanów automat musi być, cwe*e.

borisklinga

2011-12-10, 19:29
szkoda ze 3 sie nie zmiescil

DarknessHawk

2011-12-10, 19:31
Walić tego składaka, tam jest Ferrari

Mavi

2011-12-10, 20:41
bloodwar napisał/a:

jest ważny a właśnie docisk opon do podłoża na który ma spory wpływ masa własna bodykitu i spojlery właśnie.



??? Czyli czym ciezsze auto tym lepiej przyspiesza?

bloodwar napisał/a:

A już kompletnym debilizmem jest przeniesienie napędu - po ch*j dawać napęd na tył, skoro tak na oko 70% masy samochodu (w postaci dwóch zajebiście wielkich V8) jest z przodu i tylne, napędzane koła nie będą miały prawidłowego docisku



Powiedz to prawie wszystkim producentom sportowych samochodow.

Twoje zalozenia opieraja sie na statyce. A to nie takie proste - dochodza zjawiska dynamiczne. Podczas przyspieszania srodek ciezkosci jest, ze tak obrazowo powiem, "przesuwany" na tyl, a podczas hamowania na przod (ergo lepiej dac naped na tyl, a lepsze hamulce na przod).

Poza tym po co w takiej sytuacji 2 kola z tylu, skoro przednie (wg Ciebie) moga bez zadnych problemow przeniesc:
- przyspieszanie
- skrecanie
- hamowanie


bloodwar napisał/a:

a przednie, skrętne i nienapędzane koła - przyczepności na zakrętach?



A to przednie bez docisku lepiej skrecaja niz z dociskiem? Wez sie przewiez sportowym samochodem (ale z napedem an tyl) i w zakrecie ujmij gaz - znaczna wiekszosc aut z tylnym napedem w takiej sytuacji zaciesni zakret (skutek zwiekszenia nacisku na przednia os, poprzez "przesuniecie" masy poprzez hamowanie silnikiem).

bloodwar napisał/a:

Ale cóż, ludzie którzy mają dużo kasy rzadko mają duzo szarych komórek :-)



Aha. Czyli bogaci ludzie sa bogaci, bo Bog widzi glupote i daje im w zamian pieniadze? Czy kradna? Czy moze wiekszosc bogatych uzyskalo duze pieniadze spawajac konstrukcje stalowe czy toczac tulejki, a nie poprzez ciezka prace umyslowa?

--
pzdr:
Mav