W związku z wieloma komentarzami na portalu sadistic/yt by rozszerzyć ostatni materiał który spotkał się z dużym zainteresowaniem. Pokusiłem się dziś i wizytę w królestwie szpachli, gdzie odkrywałem działania Mietka typowego blacharza
Uwaga jestem ekspertem.
Poprawnie wykonany spaw nie pęka. Pękniecie może powstać obok spawu z racji utraty sprężystości materiału, ale spaw nigdy (pomijamy fuszerki).
Dziękuję za uwagę.
Fakt trochę uogólniłem, ale zgadzam się w 100%, może też chodzić o przegrzewanie materiału itd, narażone są miejsca zazwyczaj obok, jednak tak czy siak wrzucam to do jednego worka.
Znam pod Łodzią jednego fachowca, którego gdybym musiał to bym polecił, bo robi to świetnie a w dodatku żaden miernik tego nie wykrywa. Jednak koszt... W takich wypadkach lepiej to robić w droższych autach
Hmm... zainteresowany tym co powiedziałeś o numerze VIN sprawdziłem swój dowód rejestracyjny. Posiadam samochód z 2003 roku (pierwsza rejestracja - 18.12.03r.), a 10 liczba w VIN to 4 (czyli 2004r. jeśli dobrze wyczytałem w internecie). Więc o co chodzi? o.O
Wgl nie umiem reszty informacji znaleźć ;/ Wiem, że W0L to Niemcy, jak obliczyć liczbę kontrolną i że 10 to rok produkcji, ale nie umiem sprawdzić reszty. Tzn. wiem co mają oznaczać inne liczby, ale specyfikacji nie wiem. Jakaś tam oznacza wyposażenie, model samochodu itp., ale nie potrafię znaleźć dokładniejszych informacji jaka liczba jaki model oznacza lub jakie dokładnie wyposażenie pojazdu ;|
Chyba tylko w Ssangyongu można mieć 1000% pewność co do liczby w nr VIN, opierałem się podczas materiału na Renault i Nissanie i ze swojej strony wiedziałem, że Traffic był przed liftingiem, a Note był z tych świeższych.