18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

bardzo zadowolony klient

kwk222 • 2011-04-15, 01:14
Zadowolony Klient Cyfrowego Polsatu


neoneron

2011-04-15, 02:42
programy postaramy się włączyć do końca 3 kwartału tego roku więc kewin napewno nie zostanie sam na święta...

donwasyle

2011-04-15, 08:53
Krzysztof Kosecki to pseudo Maćka z klanu?

Wodzu1988

2011-04-15, 13:46
pracowałem na walidacji w tej cudnej firmie i wiem jaki tam jest burdel nędzne szkolenia wszystko na wczoraj itp. Takich faksów i maili jest znacznie więcej , podczas 4 miesięcznej pracy w tej pseudo firmie tygodniowo nadsyłano dziesiątki takich tekstów zażaleń i skarg :D Szczerze odradzam zawierania omów z Cyfra . Mój ojciec już 1,5 roku pisze pismo za pismem ze zerwał już umowę ale oni ciągle mu wpie**alają ,, cyfrę powrót " na dodatek straszą firma kruk . Banda debili.
Tak z 2 strony to są dopiero sadyści nękają zwykłych ludzi i na dodatek maja wyj***ne na takie pisma :D

matx

2011-04-15, 14:16
po ch*ja kupowac cyfre jak mozna miec za darmo wszystkie programy.

Zepsuty Padalec

2011-04-15, 14:38
Hehe, ciekawe jak wiele skarg jest na 'n' dopiero zaczęłam u nich pracować.

Verbit

2011-04-15, 14:57
Szczerze powiem ze z N jestem mega zadowolony ;-P...

Zolner

2011-04-15, 16:54
uważaj, żeby Cię za szybko nie wyj***li stamtąd za taką gadkę

soqu1

2011-04-15, 17:06
Mi cyfra+ odblokowała wszystkie kodowane na ponad 2 miesiące, potem przysłali dodatkowy rachunek wyrównawczy, to zadzwoniłem z pracy, co by było za darmo i zapytałem o kopię pisemnej umowy. Konsultant oznajmił, że potwierdziłem telefonicznie odblokowanie dnia tego i tego... poprosiłem więc o kopię nagrania w celu weryfikacji mojego głosu, jako że jestem jedynym uprawnionym do zawierania umowy i zmian. Tym sposobem szybko im rura zmiękła i wycofali opłatę dodatkową.

ko...........rz

2011-04-15, 17:50
I tak to jest, banda sk***ysynów, byle tylko zedrzeć z ciebie kasę, a jak przyjdzie co do czego to TY jesteś w dupie i radź sobie sam, oni srają na to że nic nie działa i wymyślają jakieś frajerskopedalskie teksty z wyjaśnieniami i zapewnieniami że lada dzień po niedzieli wszystko będzie cacy. Jak w tym kraju ma być dobrze, skoro najprostrze rzeczy te ch*je złamane potrafią sp***olić ze szwajcarską precyzją ?

pakicito

2011-04-15, 18:24
do sk***ysyństwa inaczej sie nie da dotrzec niestety

filipsworks

2011-04-16, 08:06
W każdej normalnej firmie takie pismo trafiłoby do kosza.


1) Naucz się pisać po polsku.
2) Na "Zniesławienie z użyciem środków masowego przekazu" są 2 paragrafy + narażenie na straty gosp. -> tylko skończony debil pisze takie rzeczy.
3) Jeżeli to miało być w formie listu to naucz się formatować tekst w Wordzie.
4) Zapisz się na jakieś kursy... może jakiś boks czy coś. Wyrażanie złości CAPSEM to raczej nie powód do dumy.

Na moje oko albo jakiś gimbus zrobił to dla popisu... Chociaż z drugiej strony debili nie brakuje :/.

W

2011-04-18, 15:21
pakicito napisał/a:

do sk***ysyństwa inaczej sie nie da dotrzec niestety


No właśnie tylko inaczej się da. Piszesz skargę lub reklamację? Nie wyzywaj! Pokaż poziom wyższy niż adresat listu. Trzeba czarno na białym udowodnić, że zostałeś oszukany czy potratowany jak błoto. Użyć słów takich jak "rozczarowanie usługą", "szanująca się firma", "utrzymanie prestiżu na rynku", "gospodarka konsumencka". Ponadto nie zaszkodzi zasugerować chęci zerwania umowy i przedstawienia oferty konkurencji. No i oczywiście nie dzwonić, a pisać, nawet głupie maile.
Jeżeli podziałało na sieć komórkową, na telewizję też powinno.