Tego typu słupki (chowające się całkowicie w ziemi) są stosowane np na strefach wyłączonych z ruchu, z których korzystać mogą tylko auta z zezwoleniem i tym samym posiadające, w zależności od zastosowanej technologii, pilota lub odpowiedni moduł komunikujący się z układem sterującym tego właśnie "słupka". W Anglii można spotkać takie słupki np na wjazdach na parkingi strzeżone, albo na pasach dla autobusów (wspaniała rzecz, kiedy taki buc, który na drodze myśli głównie o końcówce swojego wacka jest wystrzeliwany w kosmos).
@Mephic
teraz to ty się nie popisałeś bo akurat czekoo miał racje. na filmiku specjalne słupki: 45 cm średnicy i są dodatkowo wzmacniane stosowane przy drogach wjazdowych do rządowych budynków Swój wielki sukces odniosły w Afganistanie i Iraku. A ty mówisz o najzwyklejszych parkingowych popierdólkach które się łamią od uderzenia auta osobowego
@wexors teraz to ty się nie popisałeś bo są nawet filmiki jak te popierdółki od bus-pasów podrzucają w górę dostawczaki itp. te w Afganistanie są pewnie jeszcze wytrzymalsze, ale z Londynu wystarczą, Tobie pewnie w głowie te słupki na klucz z naszych rodzimych parkingów z kostki brukowej
Z doświadczenia wiem, że crashtest w warunkach laboratoryjnych nijak ma się do wypadku w rzeczywistości a to T3 to chińska podróbka VW i spełniła swoje zadanie, cenny towar na pace nietknięty, a Chińczyków jest dużo.