18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Alm Racing

Czary • 2012-11-02, 16:11
Quattro bokiem. 8-)


k18t

2012-11-02, 16:14
chora moc jest potrzebna, żeby palić laka czterema kołami

Dziamian

2012-11-02, 18:22
tam to musi być cały czas pedał gazu w oporze :D masakra, to jest moc, to jest umiejętność

jednorozecbogus

2012-11-02, 19:43
Z tego co pamiętam to stary w tej S2 ma około 800ph

vagrant326

2012-11-02, 21:22
Fani B-Grupy mogą przewijać dalej. Filmik o współczesnej Quattro

wciazszukam

2012-11-02, 22:15
Japończycy i tak robią to lepiej. Kawabata na załączonym filmie pokazuje jak wejść w zakręt z wychyleniem powyżej 90° i nie stracić kontroli:


ripman

2012-11-02, 23:07
@up dokładnie

Quattro było 1 seryjnie robionym autem z 4x4, legenda wyścigów tamtych czasów :) nie do pobicia na torze, jakis rekord wszechczasów był pobity kiedy to auto 1 raz wystartowało ( jak znajdę to wrzuce cały dokument o tym pięknym autku )

A seryjnie miało do 220 koni z tego co pamiętam na DTM

Obecnie mam a4 b7 też w quattro i czekam na śnieg :D

Pozdro dla fanów OOOO :) ostatnio tylko BMW sie pojawia tutaj i ich hejterzy :D

Skora2

2012-11-03, 00:27
@up choć należę do B-grupy pozdrawiam również, stare Audi piękne autka;) gość w 1:58 tym cygarem rozj***ł system:D oj tak masz racje trochę śniegu by się przydało, to i ja pokatowałbym swoją e39... ;)
Piwko!

wciazszukam

2012-11-03, 00:40
@up, up

Sam, jeszcze w tym roku, miałem 100 C3 w Quattro. Silniczek 2.2 Turbo. Czarny Avant :D Autko nie do pokonania w konkurencji komfort jazdy na autostradzie, które zaraz potem mogło wjechać w głębokie błoto lub śnieg z przyczepką drewną. Blokowany elektronicznie tylny dyfer dawał radę w najtrudniejszych sytuacjach i o dziwo po 22 latach użytkowania nic się z tym napędem nie działo. Drifting owszem, ale tylko zimą. Nic nie odbierze przyjemności kontrolowania wychylenia gazem :)

Uważam jednak, że do zawodowego driftu na asfalcie lepiej nadaję się klasyczny układ RWD. Owszem, Audi ma rajdowy rodowód, ale od jakiegoś czasu skupiło się na sukcesach w zupełnie innych kategoriach sportów motorowych (patrz hybrydowy LMP1 w dieslu). Swoją drogą, to szkoda, że nie mamy takiej A4 czy A5 w wersji WRC.

mare30ks

2012-11-03, 09:39
przedewszystkim audo sie skupilo na byciu bogatsza wersja vw (skads sie wzielo powiedzenie audi - volkswagen w cenie mercedesa :) ) i o quattro mozna w wiekszosci przypadkow pomazyc, zamiast tego jest quattro-haldex :)

Luksus40percent

2012-11-03, 13:20
wciazszukam napisał/a:

Japończycy i tak robią to lepiej. Kawabata na załączonym filmie pokazuje jak wejść w zakręt z wychyleniem powyżej 90° i nie stracić kontroli:



Ta tylko flexem trzeba wyciąć ograniczniki skrętu!!!

Czary

2012-11-03, 17:34
ripman napisał/a:

@up dokładnie

Quattro było 1 seryjnie robionym autem z 4x4, legenda wyścigów tamtych czasów :) nie do pobicia na torze, jakis rekord wszechczasów był pobity kiedy to auto 1 raz wystartowało ( jak znajdę to wrzuce cały dokument o tym pięknym autku )

A seryjnie miało do 220 koni z tego co pamiętam na DTM

Obecnie mam a4 b7 też w quattro i czekam na śnieg :D

Pozdro dla fanów OOOO :) ostatnio tylko BMW sie pojawia tutaj i ich hejterzy :D



Również czekam na śnieg by pobawić się A4 2.5 V6 TDI z quattro, zamówiłem sobie taką naklejeczke :D