18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

A teraz zrób to samo Skodą Yeti

Nap_Limak • 2012-06-07, 10:10
Jeep Cherokee XJ przejeżdża przez wielką dziurę. Przykład na to, czym różni się samochód terenowy od bulwarówek.


ferro

2012-06-07, 10:16
oryginalnym szerokim też tak nie zrobisz ;)

ru_ziolo

2012-06-07, 10:21
Niczym bez lifta i bez dobrych opon tak nie zrobisz. patrol, defender i h1 by sie zesraly w serii.

P.S. film z pustyni moab

ferro

2012-06-07, 11:27
ru_ziolo napisał/a:

Niczym bez lifta i bez dobrych opon tak nie zrobisz. patrol, defender i h1 by sie zesraly w serii.

P.S. film z pustyni moab




h1 mysle ze by dał rade ;) tzn w wersji wojskowej nieopancerzonej, bo "uliczna" troszkę inne oponki ma ;)
Defender w oryginale to ma takie opony, że śmiech na sali :) Ale już bez wiekszych modów, nawet po samej zmianie oponek samochód jest zajebisty :) Wg mnie klasyk, który przewyższa konkurencje.

jeloo

2012-06-07, 11:35
@up

A ja uważam, że bez przygotowania nawet H1 by sobie nie poradził. Terenówka ma się poruszać w terenie, ale jest projektowana raczej pod błoto, różnego rodzaju delikatne podjazdy i ogólnie ma sobie radzić tam, gdzie zapuszczają się tylko ludzie normalni :D Jak ktoś chce robić takie rzeczy, musi niestety nieco w samochód zainwestować. Inne opony, inne zawieszenie i takie tam bajery.

ru_ziolo

2012-06-07, 12:20
Pod rock crawling MTki sie nie nadaja wiec tez dedykowane opony trzeba. Szkoda, ze u nas legalnie nie mozna pojezdzic offroadowo po lasach i gorkach. Pieprzone zakazy :( Co nie zmienia faktu, ze i tak sie jezdzi :) ))))

minetek

2012-06-07, 13:16
H1 mógłby się do tej dziury wgóle nie zmieścić
tosz to ma gabaryty kombajnu BIZON:

okar19

2012-06-07, 13:47

An...........kh

2012-06-07, 13:51
Zapraszam na dowolne rajdy 4x4 w naszych polskich lasach, żeby zobaczyć prawdziwe wyczyny.
Każdy polski leśniczy by z tej dziury maluchem wyjechał.

BlackMamba

2012-06-07, 13:54
Skoda Yeti to auto klasy SUV. Od tego rodzaju samochodów nie wymaga się ,żeby przeprawiały się przez wąwozy Amazonii ,czy kaniony, tylko mają mieć podniesione zawieszenie ( jak i całą geometrię ) dla bezpieczeństwa , mają być większe (zwykle robią jako samochody rodzinne ), a napęd 4x4 ma służyć wyprawom na drogi gruntowe , do lasów , no szczególnie przydaje się zimową porą.

Porównywanie takich samochodów do przeprawowych terenówek to trochę brak pojęcia w temacie.

Estilio

2012-06-07, 14:03
Jak kolega wyżej wspomniał Yeti to SUV więc z definicji nie jest stworzone do pokonywania takich przeszkód. Poza tym oprócz samego samochodu bardzo ważne są opony. Załóż temu jeepowi z filmiku opony takie jak ma Skoda i wtedy też gówno osiągniesz.

maciupeq

2012-06-07, 14:04

Jak taki kozak jesteś, to zrób to samo jeepem cherokee wprost z salonu.

hell.no

2012-06-07, 14:04
W sam raz na polskie drogi, no te w lepszym stanie...

JURIJ_77

2012-06-07, 14:05
BlackMamba napisał/a:

a napęd 4x4 ma służyć wyprawom na drogi gruntowe



niby OK, ale w tych samochodach (typu SUV) to nie jest prawdziwy 4x4 ... komputerem dołączany jest przód/tył w czasie straty przyczepności przez którąś oś. Za terenówkę uznałbym dopiero pojazd, który posiada centralny dyfer i reduktor. Ale to tylko takie moje przemyślenia.

A co do filmu - żaden samochód w serii (nie specjalistyczny) nie poradziłby sobie z zadaniem jak na filmie - przede wszystkim opony, później zawiecha +kilka cm. - co za tym idzie zwiększą nam się kąty najazdu/natarcia i zjazdu. Pozdro.