18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info
topic

Zimą trzeba sobie pomagać...

AndyDy • 2021-02-12, 15:20
Audi RS3 ciągnie jak dzik....


Kosmodysk

2021-02-12, 18:45
BigBertha napisał/a:

Jeszcze kilka takich akcji i z 300 koni w tym kałdi pozostanie może ze stówka... Silniki w samochodach sportowych łatwo w ten sposób zajechać. To nie traktor, że możesz nim gnój po polu rozsypywać i drzewo z lasu przywozić. Z drugiej strony, właściciela pewnie stac na kupno nowego, więc ch*j mi do tego...


Lubie jak taki trol ma ból dupy.
PS: mógł wrzucić z 10 worków cementu do bagażnika i szedł by jak dzik.

Dupaapud

2021-02-12, 18:58
A kierownik z TIRa jeszcze na hamulcu trzyma. Jednak co ałdi to ałdi.

plastic

2021-02-12, 19:03
skoda, że nie znam się na samochodach, bo wpie**oliłbym się jak dzik do tej dyskusji

nowynick

2021-02-12, 19:13
:roll:

i nikt nie napisał "tfu! j***ny Matiz!"?

gu...........er

2021-02-12, 19:15
pro_avenger napisał/a:

Silnik w samochodzie sportowym który z założenia ma dostawać po dupie łatwo można zajechać hehe.. dobre!



co najwyżej się trochę zgrzeje haldex . sam silnik i napęd to najbardziej na suchym asfalcie przy procedurze startu dostaje w dupę . stąd też są limity takich akcji .


Zbysław

2021-02-12, 19:49
kolega tak samo ciągną tira pod górkę bmw3 Xdrive

dżonyłojlker

2021-02-12, 20:50
plastic napisał/a:

skoda, że nie znam się na samochodach, bo wpie**oliłbym się jak dzik do tej dyskusji



Petru i Berta też, a nie przeszkadza im to w pisaniu idiotyzmów. Tak że śmiało.

Presty

2021-02-12, 21:19
petru23 napisał/a:

Nic mu się nie urwało, TIR się w niego nie wj***ł, lina nie strzeliła i nie odcięła nikomu głowy. Jednym słowem... Nuuuuda