18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Zemsta

LI...........ER • 2015-02-13, 02:28
Zemsta chyba mu się udała :-D

maksymilian45

2015-02-13, 02:53
ch*jowa akcja od 1"15
nie musicie dziękować

andriejek

2015-02-13, 04:58
Ogólnie film spoko, ale za to darcie ryja jak jakiś niedorozwój piwa nie będzie.

srylag

2015-02-13, 08:17
@up, nie rozumiesz. to dzięki temu, że krzyczał, mu się udało

Ca...........er

2015-02-13, 08:39
Bez tego darcia ryja by mu się też udało, gdyby umiał jeździć adekwatnie do klasy i możliwości samochodu, którym jeździ. Generalnie widzę u kierowcy pewien paradoks: Postępujący niedorozwój.

Grzegorz.C

2015-02-13, 10:20
@all up
Nie rozumiecie! Ten wrzask ma tworzyć nastrój grozy. Mamy się poczuć jak widzowie teatru śmierci z mistrzem zła w roli głównej :D

Sayagin666

2015-02-13, 10:39
obejrzalem ch*jowy filmik, oddawac moj stracony czas ch*je !

mykos777

2015-02-13, 10:53
to filmik z prekambryjskiej warstwy internetu

rust

2015-02-13, 11:47
maksymilian45 napisał/a:

ch*jowa akcja od 1"15
nie musicie dziękować


a szkoda...

no to ch*j ci w dupe, wiesz tak dla pocieszenia ;-)

Dziki_Szaman

2015-02-13, 18:48
On przez cały czas rzucał na niego klątwe

CichaWoda

2015-02-13, 22:53
w tej ameryce tory mają w psychiatryku

merh

2015-02-14, 07:58
Zapomnieliscie napisać,że to typowy zawistny polaczek z cebulandii,jełopy. Przeciez tylko w Polsce ktoś może smiac się,jak sie drugiemu noga podwinie.Oczywiscie według zakompleksionej czesci społeczenstwa,"bo na zachodzie to inny świat."

Ko...........on

2015-02-14, 09:40
Mustangi są dla ciot. Porsche to jest auto! Trzeba mieć jaja, żeby śmigać szybko porszakiem, gdzie jest pierw klasyczna podsterowność, a potem nadsterowność.

McMenel

2015-02-14, 09:49
Film doskonale pokazuje różnicę poziomu technologicznego między USA a Europą. Porsche pewnie miało z kilkanaście KM mniej niż ów mustang. Jednak potrafiło nawiązać walkę na torze dzięki doskonałemu zawieszeniu i hamulcom. W prawdziwych zmaganiach na torze ważne jest to jak się wchodzi w zakręty a nie jak szybko osiąga się ową wymarzoną setkę.