18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

żart z rozbitymi iPhonami

~Griszon • 2012-09-26, 15:22
ahh ten mord w oczach :lol:

olek

2012-09-27, 21:24
miałem ios-a tzn. iphone 4, później kupiłem żonie htc Mozarta z wp 7 up do 7.5, jakiś czas użytkowałem htc z wp a teraz mam htc evo 3d i czekam na lumie 820. Szczerze polecam wp, a wszystkim hejterom walcie się na ryj bo i tka większości z Was nie stać na dobrego smartphona.
iphone zakończył życie na ścianie i w ch*ju mam iphona i igówno od nich.

marcinsud

2012-09-27, 21:30
olek, było nagrać filmik jak się rozjebuje.

.3lite

2012-09-27, 22:24
marcinsud napisał/a:

.3lite, co ma android do sp***olonego launchera przez HTC? Te bezproblemowe portowanie gier przemilczę, bo ch*j, że inna architektura procka, ch*j, że układy graficzne nie obsługują shaderów w wersji wymaganej przez nowe silniki, a c/c++ nie jest w tej kwestii żadną zaletą, bo trzeba kod kompilować osobno na każdy model telefonu, bo różnice w instrukcjach procesorów mogą być zbyt duże. Micorosft i Google zrobiło bardzo dobrze i programy na ich mobilne platformy ur*chamiają się w VM. Apple może sobie pozwolić na ich natywne objective-c bo wypuszczają jeden model telefonu ciągle sprzętowo kompatybilny z poprzednimi. Gdyby Apple robiło iOS na inne telefony również musiałoby zastosować VM



A coś ty myślał, że executable sobie przeniesiesz i uruchomisz? Chodzi mi o dostęp do bibliotek DirectX i natywną obsługę C/C++ a API zapewne będzie niezwykle podobne lub nawet takie same co WinAPI - same plusy bo przepisanie/przekompilowanie programu z Windows'a to będzie rzecz, która cieszy a nie wk***ia.

Najlepiej wałki androida zwalać na firmy i ich nakładki, ten system jest po prostu skończonym systemem i niezwykle nieoptymalnym - pomysł z java na telefonie uważam za co najmniej popie**olony i zastanawia mnie kto na coś takiego mógł wpaść? Programy na iOS i Windows Phone są kompilowane prosto do rozkazów dla procesora a na androidzie co mamy? Wirtualną maszynę, która młóci te aplikacje i próbuje rok interpretować kod, który dopiero tłumaczy na rozkaz dla procesora.

dumad

2012-09-29, 08:51
ozzy88 napisał/a:



Jakby nie mogli wytrzymać bez jedzenia to by nie wyglądali tak, jak wyglądają :D

Swoją drogą piwo dla Ciebie. Szkoda, że ten facet na filmiku nie skakał jeszcze po tych pudłach :)



Jak widzisz wyglądają marnie.... :D

marcinsud

2012-09-29, 23:54
.3lite, No i widzę, że pie**olisz, bo raz programy na windows phone nie są kompilowane wprost do natywnego kodu tylko są pisane w silverlight (promowany, ale jest dostępnych wiele innych) i ur*chamiane na maszynie wirtualnej .net (tak nawet jak sobie napiszesz w c++ i tak się ur*chamia na CLR, a nie natywnie). Nie chodzi też o przeniesienie binarki tylko o to, że każdy model telefonu/ tabletu ma inny procesor i programy skompilowane na ARM11 nie zadziała na ARM6, x86 itd. Teraz jako developer mam kupować x słuchawek i dla każdej kompilować osobno binarkę? Jak pisałem wyżej Apple mogło sobie an to pozwolić bo mają jedną stałą architekturę, a nawet jak ją zmieniają to SDK pewnie załatwia sprawę i samo kompiluje na kilka platform.

Co do Javy niezależne testy nie wykazują jednoznacznej przewagi c++ czy c# nad javą w szybkości wykonywania kodu, jedyna różnica jest w tym, że Java na starcie alokuje pamięć z nadmiarem, by nie robić tego później. Jeszcze by przyspieszyć proces wykonywanie wymyślili coś takiego jak JIT i duża część kodu javy podczas pierwszego uruchomienia kompiluje się do kodu maszynowego, by następnym razem wykonywać się jeszcze szybciej. reasumując powtarzasz dyrdymały popularne w latach 90.
http://osworld.pl/czy-java-faktycznie-jest-taka-wolna/

Co do directx i tak każdy nowoczesny silnik graficzny obsługuje opengl es, bo inaczej gra nie działałaby na PS3, więc sprawa portu gier jest już od lat załatwiona, bo i Android i iOS, Symbian, Blackberry, Bada wszystkie wspierają Opengl ES.

Na sam koniec na szybkość wykonywania się kodu ma wpływ przede wszystkim to czy programista jest dobry, a nie język jako taki.

.3lite

2012-09-30, 14:07
Przestań pie**olić, Windows Phone 8 (tak, 8 a nie żadne 7 czy 7,5) ma obsługę natywną C/C++ a raczej będzie mieć jak wyjdzie.

"tabletu ma inny procesor i programy skompilowane na ARM11 nie zadziała na ARM6, x86"
Program z ARM11 zadziała na ARM6 bo jest to dokładnie ta sama architektura (ARM RISC), x86 oprócz tego, że ma inne rozkazy to jest jeszcze CISC (CISC, RISC - c od complex a r od reduced instruction set computer) dlatego jest to dużo bardziej zaawansowana architektura ale oczywiście ty tego nie wiesz bo widać, że próbujesz coś zgadywać ale wiedzę masz znikomą.

Nigdy nie pisałem, że DirectX ma przewagę nad OpenGL a raczej napisałem iż mając gotową grę z DirectX pod Windowsa dla programisty to będzie bułka z masłem przenieść kod na nowy Windows Phone 8.

BTW. Świetni programiści dobrze wiedzą, że niskopoziomowe języki jak asm i c są najlepsze - "programista" javy to nie programista a jedynie namiastka jego no ale może tego kiedyś się dowiesz jak zaczniesz się zagłębiać jak są budowane i jak wyglądają pliki wykonywalne i co można dzięki tej wiedzy zrobić (a zapewniam cię, że możliwości są nieograniczone).

Ja już skończyłem rozmowę tutaj bo nie mam zamiaru się kłócić z ludźmi w internecie - wolę wypowiadać się w prawdziwym życiu niż z osobami, którzy myślą iż są anonimowi w internecie to i mogą wszystko.

marcinsud

2012-10-02, 19:54
.3lite, No właśnie program skompilowany na ARM11 nie zadziała na ARM6, w drugą stronę i owszem. Sytuacja taka sama jak w x86 gdzie program skompilowany na i686 nie zadziała na i386.

teraz pokaż mi gdzie są ci niskopoziomowcy na klastrach? ano praktycznie ich nie ma, bo kiepsko się skalują te niskopoziomowe wynalazki, a i dbanie o to pochłania za dużo zasobów ludzkich. Duże systemy robi się w javie czy tego chcesz czy nie. Wyczuwam w tobie arogancki ton i łechatnie się tym, że jest się niskopoziomowcem, chociaż korzyści z tego za wiele nie ma. Przejrzyj sobie oferty pracy to zrozumiesz co mam na myśli większość to C# i Java, bo klient chce widzieć efekty, a nie czekać na działający program nie wiadomo ile.

Zacytuję mądrzejszych ode mnie
"Java nie jest wcale łatwiejsza do nauczenia się niż C++ (nie mówiąc już o prostym C), żeby dobrze pisać trzeba sporo wiedzieć. Za to Java pozwala pisać znacznie szybciej i nie przejmować się zarządzaniem na niskim poziomie pamięcią. Dorobiła się już tylu różnych narzędzi, że daleko wyprzedza rozwiązania z innych języków. Dzięki temu łatwiej i szybciej napiszesz dużą wielowątkową aplikację, działającą na różnych maszynach."

Janeo

2012-10-14, 23:26
artiee napisał/a:

Oglądać od 1:15



mógłby ktoś linka dać do jego kanału? ;-)