18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Zapomniało się w lusterko spojrzeć

~Sunday • 2020-11-29, 12:03

Jasna cholera :-|

Pralpunkt

2020-11-29, 12:09
Ten czarny zdrowo zapie**alał chwila minęła zanim go dopadł

kampton

2020-11-29, 12:15
I takich właśnie dzbanów najbardziej się obawiam na autostradzie!

debaser

2020-11-29, 12:32
Z jednej strony fakt, gość zapomniał spojrzeć w lusterko, i tez nie lubie takich wyskakujących na szybki pas aut, ale z drugiej strony limity predkości po cos są, jak ktoś tnie 200 to niech sie liczy z tym, ze inni moga miec opozniony moment reakcji.

Warystor

2020-11-29, 12:35
Dupa nie kierowca. Poza tym, że nie spojrzał w lusterko, to manewr zmiamy pasa wykonał zbyt blisko ciężarówki i zbyt gwałtownie.

A ten drugi mógłby zatrąbić. Może migał światłami, ale jakie to robi wrażenie na gościu który nie patrzy w lusterko.

Rebeliant

2020-11-29, 12:44
Takie p*zdy powinny mieć zakaz prowadzenia. Wyprzedzanie to najtrudniejszy i najbardziej niebezpieczny manewr na drodze, jak nie umiesz, to wypie**alaj na przystanek albo postój taksówek. Totalna sp***olina umysłowa, bo nie można nie patrzeć w lusterka w trakcie jazdy, zwłaszcza przed manewrem wyprzedzania.

McQurwa

2020-11-29, 12:47
kampton napisał/a:

I takich właśnie dzbanów najbardziej się obawiam na autostradzie!



Byli, są i pozostaną, wiec strzeżcie się sk***ysynów

Quassar

2020-11-29, 13:24
Rebeliant napisał/a:

Takie p*zdy powinny mieć zakaz prowadzenia. Wyprzedzanie to najtrudniejszy i najbardziej niebezpieczny manewr na drodze, jak nie umiesz, to wypie**alaj na przystanek albo postój taksówek. Totalna sp***olina umysłowa, bo nie można nie patrzeć w lusterka w trakcie jazdy, zwłaszcza przed manewrem wyprzedzania.



Zgadzam sie mam nadzieje że ta auto mobilność szybciej sie rozwinie i będą boty prowadzić lepiej te auta niż takie debile.
Przynajmniej w sieci auto wyśle sygnał do drugiego auta że teraz kręci i nie będzie problem z dogadaniem sie ^^

VanDunio

2020-11-29, 13:29
Kręcone NOKIĄ z monitora. h*jOWA JAKOŚĆ. Wyj***ć to z głównej.


Antek01

2020-11-29, 13:36
Warystor napisał/a:

A ten drugi mógłby zatrąbić. Może migał światłami, ale jakie to robi wrażenie na gościu który nie patrzy w lusterko.


Taaa, jedziesz lewym pasem i trąbisz jak kogoś wyprzedzasz, czy jesteś jednym z tych co hamują klaksonem?

cavern69

2020-11-29, 13:45
Warystor napisał/a:

anie to najtrudniejszy i najbardziej niebezpieczny manewr na drodze, jak nie umiesz, to wypie**alaj na przystanek albo postój taksówek. Totalna sp***olina umysłowa, bo nie można nie patrzeć w lusterka w trakcie jazdy, zwłaszcza przed manewrem wyprzedzania.



Wykonał podręcznikowo (oprócz spojrzenia w lusterko).
...Ty to pewnie mistrzem lewego pasa jesteś.


aaaaaaaaaaaaaa

2020-11-29, 13:46
Gościu jedzie 113 km/h wg navi. To ile zapie**alał Janusz, że po 3 sekundach go jebnął???

AN...........or

2020-11-29, 13:49
McQurwa napisał/a:

Byli, są i pozostaną, wiec strzeżcie się sk***ysynów



ja się boję sk***ysynów którzy jadą 200 na godzinę, jak chce tak szybko to niech kupi sobie helihopter a jak go nie stać to niech jedzie normlanie

Warystor

2020-11-29, 13:59
cavern69 napisał/a:

Wykonał podręcznikowo (oprócz spojrzenia w lusterko).
...Ty to pewnie mistrzem lewego pasa jesteś.



Coś ci się kolego cytaty poj***ły.

kszysiu

2020-11-29, 14:09
aaaaaaaaaaaaaa napisał/a:

Gościu jedzie 113 km/h wg navi. To ile zapie**alał Janusz, że po 3 sekundach go jebnął???



Po 3 sekundach to on byl juz przed nim:) wystarczyla chociaz sekunda nieuwagi kierowcy passata i 150km/h i mogl nie byc w stanie wyhamowac.