18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Za wysokie progi

~Velture • 2017-11-14, 15:13
Wyżej dupy nie podskoczysz 8-)


biala20

2017-11-14, 19:56
omgłomatkobosko napisał/a:

Obrazek


Prądem?! Bohatera prądem?!

Tarab85

2017-11-14, 22:21
Dlatego niskie kobiety są seksowniejsze.

S.T.U_Cummins

2017-11-15, 01:13
60 piw a tylko 3 komentarze? Nie ma co komentować czy nie ma ekspertów?
Jestem Rolnikiem I Jestem Ekspertem. Się nie opłaca ryzykować połamania kości przez byka 800kg (ten na filmiku ma ok 250kg, maks roczek taki 13 latek wśród byków.) Lepiej zawołać Inseminatora 60zł i masz cielaczka do wyboru do koloru. Dużym powodzeniem cieszą się
Simental



Angus



Oraz BBB (Belgijska Błękitno-Biala)



Tylko że cielęta mają duży przyrost nawet w łonie matki i przychodzą na świat bardzo duże. A nasze polskie krasule (HF(holsztyńskofryzyjska)) są za małe w biodrach i nie jednokrotnie po porodzie nie mogą wstać i oborę opuszczają ciągnięte za nogi na ciężarówkę.



Mi osobiście najbardziej podobają się RW (RW. polska holsztyńskofryzyjska odmiana czerwono – biała). Samce nie są jakieś tam nafaszerowane szynką ale spokojniejsze a krówki dają mniej mleka niż HF ale za to mają większy procent białka.


Alonso

2017-11-15, 01:27
Mam to samo uczucie gdy zapraszam na kolację kobietę, która więcej ode mnie zarabia i nie mogę jej podskoczyć.

eMJay8086

2017-11-15, 10:15
@S.T.U_Cummins

Nie znam się na temacie, ale dobrze piszesz - no i jeśli się znasz na dupczeniu krów/byków to łapaj-chytaj browara.

Tarab85

2017-11-15, 18:38
Alonso napisał/a:

Mam to samo uczucie gdy zapraszam na kolację kobietę, która więcej ode mnie zarabia i nie mogę jej podskoczyć.