topic

Za wysokie progi

146
piwo
~Velture  @ 2017-11-14, 15:13
Wyżej dupy nie podskoczysz 8-)

biala20 

2
2017-11-14, 19:56 [link]
omgłomatkobosko napisał/a:
Obrazek

Prądem?! Bohatera prądem?!

Tarab85 

1
2017-11-14, 22:21 [link]
Dlatego niskie kobiety są seksowniejsze.

S.T.U_Cummins 

11
2017-11-15, 01:13 [link]
60 piw a tylko 3 komentarze? Nie ma co komentować czy nie ma ekspertów?
Jestem Rolnikiem I Jestem Ekspertem. Się nie opłaca ryzykować połamania kości przez byka 800kg (ten na filmiku ma ok 250kg, maks roczek taki 13 latek wśród byków.) Lepiej zawołać Inseminatora 60zł i masz cielaczka do wyboru do koloru. Dużym powodzeniem cieszą się
Simental

Angus

Oraz BBB (Belgijska Błękitno-Biala)

Tylko że cielęta mają duży przyrost nawet w łonie matki i przychodzą na świat bardzo duże. A nasze polskie krasule (HF(holsztyńskofryzyjska)) są za małe w biodrach i nie jednokrotnie po porodzie nie mogą wstać i oborę opuszczają ciągnięte za nogi na ciężarówkę.

Mi osobiście najbardziej podobają się RW (RW. polska holsztyńskofryzyjska odmiana czerwono – biała). Samce nie są jakieś tam nafaszerowane szynką ale spokojniejsze a krówki dają mniej mleka niż HF ale za to mają większy procent białka.

Alonso 

2017-11-15, 01:27 [link]
Mam to samo uczucie gdy zapraszam na kolację kobietę, która więcej ode mnie zarabia i nie mogę jej podskoczyć.

eMJay8086 

2017-11-15, 10:15 [link]
@S.T.U_Cummins

Nie znam się na temacie, ale dobrze piszesz - no i jeśli się znasz na dupczeniu krów/byków to łapaj-chytaj browara.

Tarab85 

1
2017-11-15, 18:38 [link]
Alonso napisał/a:
Mam to samo uczucie gdy zapraszam na kolację kobietę, która więcej ode mnie zarabia i nie mogę jej podskoczyć.

Jak ta kobieta zwraca uwagę w pierwszej kolejności właśnie na to, ile zarabiasz, to Cię na nią spokojnie stać, bo nawet złotówki warta nie jest. A jak to tylko Twoje kompleksy to jesteś cipą i nawet jakbyś zarabiał więcej to znalazłbyś sobie inny powód do kompleksów ;)
   Popularne tagi