topic

Wypadki na Nurburgring ciąg dalszy

kampton • 2019-08-01, 15:44
Kolejna porcja dzwonów i dzwoneczków. Czyli jak europejczycy walą o bandy (w większości) dobrymi furami.

:-D


:bije_konia:

camson

2019-08-01, 16:21
Najlepszy cymbał w 4:00 się popisał hahahaha Przeważająca większość to tylnonapędówki, czyli według niektórych jedyny męski napęd. Czy to oznacza, że właśnie się wykastrowali :D ?

Wiewór

2019-08-01, 16:59
Po pierwsze jedyny słuszny napęd to awd.
Po drugie okiem widać że ci ludzie Jedyne co mają to pieniądze bo w głowach pustka i zero umiejętności Jak można hamować na zakręcie trzeba Być kretynem.
Po trzecie pomimo że to drogie luksusowe auta to nie są torowe ani wyczynowe one służą tylko do tego żeby na długiej prostej zaimponować wszystkim biedakom jaki jesteś bogaty i jaki masz super mocny samochód. Mistrzowie długiej prostej nic więcej. Wystarczyłby najprostszy samochód wyczynowy na przykład klasy s1600 i by tym wszystkim chamom pokazał jak jeździ sportowe auto

szympas1

2019-08-01, 17:20
Wygląda to jak zlot bemek na który przypadkiem zabłąkali się inni kierowcy :-P

buhahapl

2019-08-01, 17:22
Gnoje rozpieprzają ogrodzenie! ;)

tadek899

2019-08-01, 17:48
nudnawe trochę ale dam Ci piwo na zachętę

loda_szmato

2019-08-02, 03:20
Dawno nie ogladalem wypadkow z nurburgringu. Musze napisac, ze ludzie to idzioci jenak :)

A tak jakby ktos byl ciekawy, to zobaczcie sobie ile kosztuje wymiana 1m barier na torze, ile laweta, a ile zatrzymanie ruchu :D - mi po tym przeszla ochota wyjazdu na tor.

Mam kierownice do gier, tam bede sobie jezdzil :P

twrgg

2019-08-02, 07:37
o nawet nasi się znaleźli :D 8:50

Pieszczoch25

2019-08-02, 09:39
No i tutaj każdy seba w rydwanie wpie**olu powinien się wyszaleś

homorek

2019-08-02, 10:51
W 1:41 jedzie jakieś białe monstrum. Jakiś cwaniak powie co to za autko ?

makaba

2019-08-02, 11:35
Weź znajdź używane M3, które nie było bite. W tym filmiku poległo z 10.

Na poniższym materiale instruktażowym widzimy zlot niedzielnych kierowców na badziewnych oponach, wyj***nym zawieszeniu i bez umiejętności. Nawet kierowniki porsche tracą głowę i nie wiedzą co robić na łuku.

tranek

2019-08-02, 12:17
camson napisał/a:

Najlepszy cymbał w 4:00 się popisał hahahaha Przeważająca większość to tylnonapędówki, czyli według niektórych jedyny męski napęd. Czy to oznacza, że właśnie się wykastrowali ?



Widać na filmie, że do tylnonapędówek trzeba mieć dryg do jazdy. Ci z przednionapędówkami przeważnie mieli mniej spektakularne dzwony

avic

2019-08-02, 14:42
Z tym torem to jest PONOĆ taki problem, że jest góra - dół i profilowane są właśnie góra-dół zakręty. Coś jak nasz odcinek leśny na Miedziance miejscami. Jak ktoś jest mistrzem kartingowych torów typu tor poznań, czy mała Miedzianka to może się mooocno zdziwić jak auto, które normalnie zrobiłoby bez problemów zakręt, na takim samym zakręcie opadającym w dół nagle przestaje trzymać się drogi i przestaje skręcać. Większość osób, które lubi szybko jeździć jakieś tam minimalne pojęcie o szybszej jeździe ma, ale kiedy pierwszy raz lecisz grubo ponad setką w opadającym zakręcie - po prostu nie wiesz jak zareagować. Zauważcie że większość wypadków dzieje się tam gdzie są kamery. A kamery są tam gdzie jest największe ryzyko wypadku - czyli właśnie nietypowe zakręty.

Uprzedzając pytania:
1. nie, nie jestem mistrzem kierownicy, baardzo mi daleko do niego.
2. tak, zjeździłem znaczą część ogólnodostępnych dla samochodów torów w Polsce.
3. nie, nie byłem na Nurburgring, ale znam relacje kilku bliskich mi osób, które tam były i podzieliły się wrażeniami.

radek1600

2019-08-02, 16:11
avic napisał/a:

Z tym torem to jest PONOĆ taki problem, że jest góra - dół i profilowane są właśnie góra-dół zakręty. Coś jak nasz odcinek leśny na Miedziance miejscami. Jak ktoś jest mistrzem kartingowych torów typu tor poznań, czy mała Miedzianka to może się mooocno zdziwić jak auto, które normalnie zrobiłoby bez problemów zakręt, na takim samym zakręcie opadającym w dół nagle przestaje trzymać się drogi i przestaje skręcać. Większość osób, które lubi szybko jeździć jakieś tam minimalne pojęcie o szybszej jeździe ma, ale kiedy pierwszy raz lecisz grubo ponad setką w opadającym zakręcie - po prostu nie wiesz jak zareagować. Zauważcie że większość wypadków dzieje się tam gdzie są kamery. A kamery są tam gdzie jest największe ryzyko wypadku - czyli właśnie nietypowe zakręty.
Uprzedzając pytania:
1. nie, nie jestem mistrzem kierownicy, baardzo mi daleko do niego.
2. tak, zjeździłem znaczą część ogólnodostępnych dla samochodów torów w Polsce.
3. nie, nie byłem na Nurburgring, ale znam relacje kilku bliskich mi osób, które tam były i podzieliły się wrażeniami.



Dzięki za ciekawostkę właśnie sam się zastanawiałem jak oni wypadają na tych zakrętach ja jako "janusz" kierownicy myślę "ja" bym nie wypadł, ale jeżeli tak jest na zakręcie góra/dół i auto nagle traci przyczepność to nawet mały zakręt może stać się problemem + prędkość.

TheAndyboy888

2019-08-02, 20:03
Wiewór napisał/a:

Po pierwsze jedyny słuszny napęd to awd.
Po drugie okiem widać że ci ludzie Jedyne co mają to pieniądze bo w głowach pustka i zero umiejętności Jak można hamować na zakręcie trzeba Być kretynem.
Po trzecie pomimo że to drogie luksusowe auta to nie są torowe ani wyczynowe one służą tylko do tego żeby na długiej prostej zaimponować wszystkim biedakom jaki jesteś bogaty i jaki masz super mocny samochód. Mistrzowie długiej prostej nic więcej. Wystarczyłby najprostszy samochód wyczynowy na przykład klasy s1600 i by tym wszystkim chamom pokazał jak jeździ sportowe auto



Nie wiem jak w autach wyścigowych, bo nigdy takim nie jechałem. Ale jeśli chodzi o AWD w życiu codziennym, szczególnie w zimie z dobrymi oponami, potrafi to k***a nieźle uratować dupę podczas pośligu. Wcześniej jeździłem Gulfem 6 z FWD i zawrotnymi 122 koniami i w zimie czasem było wesoło, gdy traciło się przyczepność. Znajomy dał mi się przewieźć jakimś modelem Audi (dokładnie nie pamiętam który to, bo nie znam się na marce) z napędem Quattro i k***a pierwsza moja myśl była taka, że następny mój wóz będzie miał też AWD. No i k***a odebrałem na początku lipca mój nowy samochód z AWD 8-) Wiem, że każdy ma inne zdanie i może lubić coś innego, ale ja z całego serca polecam AWD