18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info
topic

Essent

2019-03-20, 20:38
No chyba cię poj***ło :kawa:

Arathnmor

2019-03-21, 00:00
Niewiele brakowało do normalnego lądowania. Pięknie szedł przy samej ziemi.

LaChupacabra

2019-03-21, 00:24
Wg raportu leciał z pilotem jakiś "znany youtuber". Ogarnia ktoś który to? Chyba, że jakiś tematycznie związany z lataniem, wówczas nie było pytania. ;)

Wiewór

2019-03-21, 07:56
Po przeczytaniu raportu można śmiało powiedzieć, że pilot powinien zacząć wykonywać ćwiczenia rozciągania anusa. Łatwiej będzie mu się żyć w więzieniu jak się przygotuje.

kaczyhuj

2019-03-21, 07:56
Skurczybyk dalej trzymał telefon

Krak

2019-03-21, 08:19
A mógł dalej pod stok lądować.

TFU.Bolek

2019-03-21, 08:58
kotkotkot3 napisał/a:

Konsekwencja użytkowania statku powietrznego niezgodnie z instrukcją. Osoba z przodu ciężko ranna, pilot lekko ranny.
Polecam przeczytać raport ze zdarzenia:



Więc przeczytaj raport ze zdarzenia, tym razem ze zrozumieniem.



Z pilotami jest jak z babami, mają trzy fazy życia
1. Przed lotem
2. W czasie lotu
3. Po locie

I ch*j, nie pogadasz bo to pilot. Potem mamy co mamy.

Inną sprawą jest, że szkolenie pilotów wg. standardów UE to wychowywanie ciemnych drążkologów. Rozumiem rynek, człowiek przychodzi i płaci, ale nie rozumiem dlaczego w procesie szkolenia przykładany jest tak mały nacisk na poprawną eksploatację.

A wiecie jaka jest najczęstsza usterka i sposób jej usunięcia?
PIL: Coś nie działa
MECH: Coś włączyłem i sprawdziłem, że działa

Ręce k***a opadają i płakać się chce.

PS.

Szacun dla sławnego youtubera!

stach_mysliwy

2019-03-21, 11:10
Dobrze że miał kapelusz ochronny bo przejmując energię uderzenia poleciał w p*zdu
W sumie zastanawiam się czy to nie Antek robił test brzozy
:ja_pie**ole:


Satanael

2019-03-21, 17:48
Terrain ahead! Pull up! Pull up! Kuurrrrłłłaaaaa!!!

glider33

2019-03-21, 20:28
Latałem na szybowcach w latach 1995-2010 (nalot ponad 2000 godzin) i powiem Wam, że lotnisko nauczyło mnie dyscypliny oraz bezwarunkowego przestrzegania przepisów i procedur. Niestety obecna sytuacja na lotniskach szczególnie aeroklubowych wygląda tak, że przychodzą ludzie nie z pasją, ale z grubym portfelem pieniędzy i zachcianką zostania pilotem i to jak najszybciej, cena nie gra roli, a później mamy takie skutki jak na filmie. Jeżeli ktoś kosiaczy Bocianem przy takim ukształtowaniu terenu i to pomimo wiadomych ograniczeń z powodu wieku szybowca, to moim zdaniem powinien mieć dożywotnio zabraną licencję. Taką krową jak Bocian przy tak małej prędkości ( 140 km/h) ciężko nabrać odpowiedniej wysokości do lądowania, w dodatku w zakręcie.