18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info
topic

Wypadek na prostym odcinku drogi.

huncfot130 • 2019-10-29, 21:16
Kierująca Golfem prawdopodobnie zasłabła i przez to zjechała z drogi i uderzyła w drzewo. Kobiety nie udało się uratować, natomiast przeżyła jej pasażerka oraz 1,5 roczne dziecko, ale oboje byli w stanie ciężkim


Policeman

2019-10-30, 09:21
Tiry na

panar3 napisał/a:

I ty i inni tu kolesie jesteście w będzie.



Tiry na tory - co ty opowiadasz. Nie jestem kierowcą tira, nie mam nikogo w rodzinie co jeździ, ale jeśli myślisz, że da się logistycznie rozwozić towar pociągami po Polsce to jesteś w ogromnym błędzie. Nie da się, większość miejscowości nie ma stacji, a nawet jak jest jakaś w pipidówce to nie ma platform do rozładunku, nikt nie buduje bazy tirów w wólce bo i tak towar trzeba potem do sklepu dowieźć. To jest jakaś bzdura, nawet Korwin dawno zmienił zdanie na ten temat.

A co do drzew - mam mieszane uczucia, z jednej strony dobrze bo osłaniają słońce, ale z drugiej stwarzają jednak ogromne zagrożenie. Ile razy chodzi o prędkość, że ktoś zawija się na drzewie - pewnie w dużej mierze tak, to prędkość. Są jednak inne sytuacje, ktoś wychodzi na czołówkę i trzeba się ratować, ktoś wpadł w poślizg wcale nie zapieprzając, ktoś wymija jakieś zwierzę albo jak w przypadku filmu [przeczytałeś w ogóle opis?] kobieta zasłabła, zdarza się.