topic

Wycieczka nie swoim pojazdem

huncfot130 • 2020-02-13, 19:04
Dwa sebisxy na dragach porwało traficara do Kościerzyny


petru23

2020-02-13, 19:07
Nawet zgrabne te suczki

RoboCat

2020-02-13, 19:30
wystarczy spojzec na zachowanie tych pan i juz wiadomo ze kobiety nie powinny byc w policji, no chyba ze na recepcji.

somet

2020-02-13, 19:37
Nieźle ich oderwało od rzeczywistości, w lutym do Kościerzyny?

saves

2020-02-13, 19:41
Jako policjantki, jak najbardziej. Ale nie w drogówce czy prewencji. Szarpaniny z pijanymi kierowcami, agresja na drodze. To nie jest praca dla kobiet.

ANALizator

2020-02-13, 20:58
Pamiętam jak ziomek zaj***ł poloneza , to było z 15 lat temu , też nakoksowany był i wydawało mu się że gra w carmagedon , i gnał tak mocno i gonili go , a potem złapali i wj***li go na celę i jeszcze tej samej nocy dupa pękła mu już tam i zrobili z niego cwe*a. Było ostre męskie j***nko puki nie przenieśli go z celi przejściowej, a potem nie wiem jak historia się potoczyła bo ślad się urwał . Tak było.

kubol

2020-02-13, 21:14
ANALizator napisał/a:

Pamiętam jak ziomek zaj***ł poloneza , to było z 15 lat temu , też nakoksowany był i wydawało mu się że gra w carmagedon , i gnał tak mocno i gonili go , a potem złapali i wj***li go na celę i jeszcze tej samej nocy dupa pękła mu już tam i zrobili z niego cwe*a. Było ostre męskie j***nko puki nie przenieśli go z celi przejściowej, a potem nie wiem jak historia się potoczyła bo ślad się urwał . Tak było.



ANALizator wstawaj zesrales sie! Choc twoj nick daje powody do podejzen ze to opowiesc z twojego zyciorysu

:mrgreen:

marcino_zly

2020-02-13, 23:36
ANALizator napisał/a:

Pamiętam jak ziomek zaj***ł poloneza , to było z 15 lat temu , też nakoksowany był i wydawało mu się że gra w carmagedon , i gnał tak mocno i gonili go , a potem złapali i wj***li go na celę i jeszcze tej samej nocy dupa pękła mu już tam i zrobili z niego cwe*a. Było ostre męskie j***nko puki nie przenieśli go z celi przejściowej, a potem nie wiem jak historia się potoczyła bo ślad się urwał . Tak było.



Bla bla bla opowiedzial ci to wszystko? Daruj sobie epizody swego życia.

atomboy

2020-02-14, 01:23
ANALizator napisał/a:

Pamiętam jak ziomek zaj***ł poloneza , to było z 15 lat temu , też nakoksowany był i wydawało mu się że gra w carmagedon , i gnał tak mocno i gonili go , a potem złapali i wj***li go na celę i jeszcze tej samej nocy dupa pękła mu już tam i zrobili z niego cwe*a. Było ostre męskie j***nko puki nie przenieśli go z celi przejściowej, a potem nie wiem jak historia się potoczyła bo ślad się urwał . Tak było.

o AS to chyba tylko czytałeś na wikipedi XD 1 to jest z monitoringiem krzywo pierdniesz to masz wizytację. Na docelowej masz 2 opcje albo normalny albo... no nie. Dużo idzie na kozaka na grypsa a potem właśnie jest problem bo nie wytrzymują ale o pękaniu dupy nie ma mowy. Na normalu to se wysprzątasz przed celą wypucujesz fikoła i po problemie. Zazwyczaj na celi będą tacy jak ty. W zasadzie to trochę jak sanatorium.
I jeśli myślisz, że ciężcy przestępcy np. pedofile morderdcy, gwłałciciele i tez morderdy albo psychole siedzą razem to jesteś w błędzie. Są izolowani, osobne cele, spacery i wózek z żarciem albo książkami wożą wyselekcjonowane osoby.
Filmy typu symetria są niemożliwe. Jedyna możliwa akcja to przypadek na wizytacji z rodzinami wtedy się dzieje czasami jest kolorowo.
Nie wygląda jak na filmach jakaś stołówka czy telefony z szybą XD to osobna cela wpuszczają i zamykają skazanych z rodzinami po 20-40 osób.
A wbrew pozorom jak odbierasz majdan tj. wyprawkę na wyrko (kojo) kubeczki etc to jest cieżkie. Byli obok ludzie co nie mogli tego nawet unieść XD


Wiewór

2020-02-14, 07:42
Każdy pościg za Sebkami, który nie kończy się ich śmiercią jest porażką policji.

rzeznianumer5

2020-02-14, 08:34
Sebixy porwało a debil napisało.

Sebixy porwało a debil napisało.

RoboCat napisał/a:

wystarczy spojzec na zachowanie tych pan i juz wiadomo ze kobiety nie powinny byc w policji, no chyba ze na recepcji.



SpojRZeć.

DzidaZawodnik

2020-02-14, 11:10
RoboCat napisał/a:

wystarczy spojzec na zachowanie tych pan i juz wiadomo ze kobiety nie powinny byc w policji, no chyba ze na recepcji.



Zalożę się, że 3/4 osób które dały Ci piwo głosuje na komunistów przez których tak się dzieje i przez których będzie znacznie gorzej.

kawior2007

2020-02-14, 13:26
No cóż, twarde policjantki to tylko u Vegi :lol:

pallmall

2020-02-16, 01:07
To jakiś wstęp do pornola, proszę o link do całości.