topic

Wiosna z apetorem

WesołyKucyk • 2016-04-17, 14:21
Kolejna dawka wesołego hasania i wódki chlania.

:wodka:
Miłego oglądania!

mateusos

2016-04-17, 14:49
Gosciu jest pozytywnie popie**olony :D

koxu42

2016-04-17, 15:09
Niby jego filmiki są podobne,nudne i wogóle,ale mi się go fajnie ogląda :D

Nikodem_Szulcc

2016-04-17, 16:18
Wiosna z Apetorem i odrazu cieplej na duszy ... :)



i w żołądku :)

Kefir93

2016-04-17, 16:35
Kierowca z Audi w 0:43 musiał mieć porządne zdz**ko :-D

kosiara92

2016-04-17, 16:37
Chory facet, ale łap piwo! :mrgreen:

DużyKutas

2016-04-17, 17:59
Po obejrzeniu kilku filmików stwierdzam ze gościu jest popie**olony.

pawcio91

2016-04-17, 18:34
Za każdym razem jak go oglądam to napiłbym się wódki

necrarch

2016-04-17, 18:35
Raczej kielich wódy niż piwo.

Thunbi

2016-04-17, 21:19
Facet zalazł sobie zajebisty powód, żeby chlać wódę samemu. Jakby co, to on kręci na yt. :D

lukaszdzi

2016-04-17, 21:20
Ale koleś musi mieć zdrowie po moczeniu sie w tej zimnej wodzie i przeręblach ciągle.

Rezonator

2016-04-17, 21:36
to już wiadomo co było formą do produkcji schowka w tym volvo... spasowane idealnie :mrgreen:

PoliteP

2016-04-17, 21:49
Ten koleś to jest coś niesamowitego. Ludzie biegną za kasą, władzą, karierą; kłócą się, biją i zabijają. Religie, polityka, poglądy. Można by wymieniać w nieskończoność. A on jak skała, niewzruszony. Jebie na krytykę, jebie na internet, jebie na cały świat, jednocześnie korzystając z całej jego dobrodziejstwa- czyli wolnej woli. Robi co chce, sprawia mu to radość i jeszcze pije wódkę. To musi mieć jakieś przesłanie. To mesjasz!