-Niesamowity teledysk stworzony praktycznie w całości ze starych reklam telewizyjnych, perfekcyjnie zsynchronizowanych z tekstem.
Polecam obejrzeć od początku do końca - przesłanie po prostu miażdży. Obraz dedykowany pamięci Billa Hicksa
Straszne gówno.
Reklamy mają na celu wytworzenie w nas potrzeby lub rozbudzenie jej w nas. Jakby k***a miały tego dokonywać jak nie przedstawiając sugestywnych obrazów, że coś jest modne, fajne i w ogóle? Jak inaczej sobie wyobrażacie reklamy? "Coca-Cola jest smaczna, lecz zanim ją kupisz miej na uwadze, że może powodować próchnicę, nadwagę i problemy gastryczne." - Tak k***a?
Nie znoszę teorii spiskowych, które są oderwane od rzeczywistości.
Co więcej, coraz więcej przedsiębiorstw buduję swoją pozycję na rynku przez RZECZYWISTE zaspokajanie potrzeb klienta. O wiele większy ciężar kładzie się w obecnym marketingu na budowanie i utrzymywanie długoterminowej relacji z klientem przez trafianie w jego potrzeby i oferowanie mu usług jakich potrzebuje, niż sprzedanie czegoś raz i go wydymanie. I nie trzeba od razu pieprzyć o odbieraniu dusz...
Najsmutniejsze jest to, że nie ma żadnego "my", które na tym korzysta. Wszyscy są ofiarami systemu, jedni większymi, drudzy mniejszymi, ale nie ma żadnych zwycięzców. To kręci się siłą bezwładu.
pracowałem kiedyś w firmie marketingowej i nawet na szkoleniach nas uczyli, że 5% zakupów to jest to czego na prawde potrzebujemy ,a 95%- rzeczy które wydają nam się potrzebne