topic

Uraz

lakii93 • 2020-11-08, 00:05
Końcówka z kilofa się odłamała i trafiła prosto w oko. Efekt, to 4 szfy na spojówce i 2 na powiece. Na szczęście po 2 miesiącach wzrok wraca do normy.










AyCaramba

2020-11-08, 00:08
O ja jebie. Parę razy miałem przerysowaną rogówkę. Nawet nie chcę wiedzieć jak to jest przy takim urazie.

paja_go_irl

2020-11-08, 00:14
Czego to dzisiejsza medycyna nie wymyśli, żeby oczy zszywać! No tego bym się nie spodziewał, brawo.

ProVVe

2020-11-08, 00:31
Ciekawe, ciekawe łap zimnego i przyłóż do oka ;-)

RYHOO

2020-11-08, 00:32
Popka ch*j strzela

pazuzu

2020-11-08, 01:45
Pracujesz w kamieniołomie? Serio pytam, bo jakoś mi nie przychodzi do głowy pomysł gdzie używa się kilofa

eliveruss

2020-11-08, 01:59
O kurde, trzeba mieć niezłego pecha. Trzymaj naklejaska na pocieszenie

O kurde, trzeba mieć niezłego pecha. Trzymaj naklejaska na pocieszenie



Kurde, sorry że dodaję komenty jak jakiś upośledzony potomek nieudanego stosunku arabskiej kozy i Halmana, ale coś mi ze zdjęciem się i jego uploadowaniem zj***ło.

Dobra, sorry, już działa, nareperowało się

Wiewór

2020-11-08, 02:00
k***a ja nie rozumiem ludzi. Nawet jak coś robię dla siebie w domu czy w garażu to w zależności od czynników szkodliwych zawsze używam gogli, nauszników, rękawic przeciwprzecieciowych czy maski przeciwpylowej. Nikt mi nie musi zwracać uwagi bo po prostu sam to robię bo cenie swoje zdrowie.
ch*jowo było by stracić ok przy lutowaniu modelu...
Nie jestem w stanie ogarnąć jak bardzo Polacy srają na BHP i mają w dupie swoje zdrowie.

Zawulon

2020-11-08, 02:44
Miałem odrobinę więcej szczęścia i przy skuwaniu kafelków odłamek dłuta wbił mi się w kość nosową centymetr od oka. Co zabawne wyszedł sam, dwa lata później :V

Wiewór napisał/a:

k***a ja nie rozumiem ludzi. Nawet jak coś robię dla siebie w domu czy w garażu to w zależności od czynników szkodliwych zawsze używam gogli, nauszników, rękawic przeciwprzecieciowych czy maski przeciwpylowej. Nikt mi nie musi zwracać uwagi bo po prostu sam to robię bo cenie swoje zdrowie.
ch*jowo było by stracić ok przy lutowaniu modelu...
Nie jestem w stanie ogarnąć jak bardzo Polacy srają na BHP i mają w dupie swoje zdrowie.



DO tego trzeba dorosnąć. Dziś też używam narzędzi w rękawicach i goglach. Ze zgrozą wspominając beztroskę lat szczenięcych

borelli

2020-11-08, 04:59
BPH to nie jest wymysł, który ma tylko uprzykrzać pracę i teraz wiesz, by przy wielu czynnościach zakładać okulary ochronne.

reserved27

2020-11-08, 05:45
Trzeba przyznac ze oko piekne... moznaby bylo sie zakochac ;)

kalek19873

2020-11-08, 06:46
Trza było się uczyć to byś kilofem nie robił :mrgreen: :lol:

dancio1978

2020-11-08, 07:29
Wiewór napisał/a:

k***a ja nie rozumiem ludzi. Nawet jak coś robię dla siebie w domu czy w garażu to w zależności od czynników szkodliwych zawsze używam gogli, nauszników, rękawic przeciwprzecieciowych czy maski przeciwpylowej. Nikt mi nie musi zwracać uwagi bo po prostu sam to robię bo cenie swoje zdrowie.
ch*jowo było by stracić ok przy lutowaniu modelu...
Nie jestem w stanie ogarnąć jak bardzo Polacy srają na BHP i mają w dupie swoje zdrowie.


częściowo się zgadzam ale absurdy się zdażają. Inspektorma kazała ciąć kostkę piłą do betonu będąc ubranym w długie spodnie- ok długi rękaw???rękawice ochronne. nie wiem po co ale ok nauszniki -ok gogle ochronne ok kask ??droga między polami - ochrona przed srającymi ptakami? - w upale 30 stopni. pot leci na google, kask się sp***ala na ręce pył osiada na goglach i dopiero wtedy można sobie zrobić kuku