18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Unboxing czterdziestoletniej wojskowej racji żywnościowej

zalewa56 • 2015-07-20, 22:04
Facet postanowił pokazać jak wygląda i opisać jak smakuje amerykańska (wojskowa) racja żywnościowa z 1975 roku.

W sumie można zjeść :amused:


Hoofner

2015-07-20, 22:07
unboxing chyba miałeś na myśli :)

kr...........81

2015-07-20, 22:16
po takim wiekowym żarciu dobra sraka mórowana

ja...........vv

2015-07-20, 22:21
zobaczyłem tytuł, pomyślałem: obejrzę. zobaczyłem ile minut trwa filmik, pomyślałem: chyba kogoś poj***ło.

Norbias

2015-07-20, 22:36
Naprawdę zastanawia Mnie co to za syf czy konserwanty muszą być w żarciu, że jest w stanie wytrwać tyle lat. Tak więc aspartam w Coli Light to NIC.

darthkenobi

2015-07-20, 22:52
k***a głodny się zrobiłem :( a jestem studentem więc taką półwiekową racją bym nie pogardził...

Marllix

2015-07-20, 23:18
To już k***a wiem co to ten unboxing :D

SpaceInvaders

2015-07-20, 23:38
UN...Co? Polski język być trudna? ROZPAKOWYWANIE!

en...........ea

2015-07-21, 00:17
Ta fasolka wcale nie musi mieć jakichś konserwantów. Poczytać sobie o pasteryzacji i apertyzacji. Nie widzieliście nigdy jak mama/babcia/ciocia gotują słoiki z jakimś jedzeniem/przetworami ? Warszawiacy będą wiedzieć o co chodzi :D

Ma...........ke

2015-07-21, 00:25
godihateyouall napisał/a:

*murowana, jezu.


Znalazła się specjalistka od murowania.

Tam wyżej dobrze napisali np. moja babcia robiła drzemy co wytrzymywały nawet 20 lat zamknięte w słoiku czy to sok był nie pamiętam. Oczywiście jak już skończyły się zapasy i znalazło takie cudo gdzieś wp*zdu z tyłu to raczej się tego nie próbowało ale pachniało ładnie nie było śladu pleśni itd. Myślę że może to mieć związek z wypompowianiem powietrza ze środka i szczelnym zamknięciu tak aby żadne powietrze się tam nie dostawało.

kaiel

2015-07-21, 02:18
up