18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Uliczna magia

Prezioo • 2013-03-08, 23:49
Prezent dla bezdomnego :ok:

kanal YT

Mom and Death

2013-03-09, 07:29
mam mieszane uczucia. niby zacny czyn ale typ pójdzie i się nak***i jak świnia. no ale śmiech i radość na jego twarzy bezcenne :)

indrikoterium

2013-03-09, 08:01
QKLUX napisał/a:

Szacun!

Smark zaimponował biedakowi, kubek "Chińczykami" (małe, żółte i gówno warte) zapełnił, przebił kubek coby kawka wypłynęła dołem a ten biedak cieszy się jakby mu kto w kieszeń nasmarkał.
Chciałbym zobaczyć jego minę za 5 minut, jak się okaże że ten kubek kasy to 1,50

Browar dla gimbusa-magika, pomysł i wykonanie super.
TO JEST PRAWDZIWY SADISTIC !!!



mogę cię zapewnić, że do takiego kubka wchodzi 10zł po groszu

Dz...........ak

2013-03-09, 08:37
indrikoterium,
Ja bym powiedział, że 5-7 zł.

sebeks

2013-03-09, 08:43
bycie magikiem zobowiązuje

i nie przesadzajcie z tą wiarą w ludzi bo tyle żółciaków można znaleźć w każdym domu

Mom and Death

2013-03-09, 08:57
@up ta dokładnie, ch*j mu do dupy w takim razie skoro tam samych żółciaków nawrzucał. na początku myślałem że chociaż są srebrniki z elementami 1 i 2 złotówek... a tak to niech sp***ala. mógł po prostu biedakowi dać 10 czy 20 pln a nie k***a robić z siebie ch*j wie co. pajac j***ny.

Vi...........et

2013-03-09, 09:15
Czytam niektóre komentarze i naprawdę stwierdzam, że jednak mamy coś w sobie, że narzekanie, jojcenie i biadolenie jak stare baby na jarmarku to nasza domena. Wstyd i ch*j.

A filmik zajebisty i pozytywny, no!

VanillaBear

2013-03-09, 09:21
Przed włączeniem myślałem, że przed wręczeniem mu kawy, wyleje ją.

Gracjan

2013-03-09, 09:31
i tak pójdzie przpie**olić na wódke żul

aldi7x

2013-03-09, 10:03
I co z tego że kupi jabola, żal wam dupę ściska ?

qwased

2013-03-09, 10:35
k***a! A już myślałem, że mu wyleje tą kawę na którą zbierał tyle czasu :trollencjusz:

iw...........85

2013-03-09, 10:43
koleżka ma u mnie kratę piwa:D

dostępny_nick

2013-03-09, 10:44
QKLUX napisał/a:

Szacun!

Smark zaimponował biedakowi, kubek "Chińczykami" (małe, żółte i gówno warte) zapełnił, przebił kubek coby kawka wypłynęła dołem a ten biedak cieszy się jakby mu kto w kieszeń nasmarkał.
Chciałbym zobaczyć jego minę za 5 minut, jak się okaże że ten kubek kasy to 1,50

Browar dla gimbusa-magika, pomysł i wykonanie super.
TO JEST PRAWDZIWY SADISTIC !!!


I właśnie przez takich ch*jów jest w tym kraju, tak jak jest.
Nawet jeśli to jest 1,50 to jakbyś nie miał za co bułki kupić, to takie coś byłoby dla Ciebie błogosławieństwem.
PIWO ZA TEMAT, bo widać, że chłopak w miarę sensowny i że pan którego obdarował to też nie pierwszy lepszy pijaczyna, tylko człowiek który gdzies się tam po drodze w życiu potknął.

Necro

2013-03-09, 10:50
I tak to przepije.

A ten bezdomny lepiej ubrany od 'magika'...

przepon

2013-03-09, 11:00
Nie macie pojęcia, jakie tragedie stają przed ludźmi, choć łatwiej każdego bezdomnego nazwać żulem. Zdziwić się można, jak wiele klasy i godności mają w sobie niektórzy z nich.
Osobiście bardziej mnie wk***iają pancury stojące pod sklepem, którzy bujając się tam przez osiem godzin, podchodzą ciągle do ludzi z tekstem: "Ej koleżko, nie będę ściemniać, poratuj groszem, bo na jabola zbieram." Facet 25 lat, ma jeszcze jakiekolwiek możliwości coś ze sobą zrobić, to k***a dupy nie ruszy. Dlatego wolę grosza sypnąć staremu "pijaczynie".

W ogóle k***a ten tekst "Nie ściemniam, zbieram na wino" staje się trochę nagminny. Niebawem będziemy świadkami takich sytuacji:
- Poratuje pan złotówką? Do wina zbieram."
- Taaa.... ja Ci dam złotówkę, a ty sobie coś do jedzenia kupisz. Taki ch*j!