18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info
topic

U mechanika

TT4 • 2017-07-21, 04:25
Jeden dwa złamane żebra, drugi lekkie otarcia. 0:30


~Velture

2017-07-21, 05:52
Na końcu jak wszyscy zamarli ze strachu :amused:

nowynick

2017-07-21, 08:11
TT4 napisał/a:

Jeden dwa złamane żebra, drugi lekkie otarcia. 0:30



aż się wierzyć nie chce, że tak słabo się to skończyło...

Diggerx

2017-07-21, 12:00
Cytryn i Gumiak?

Dexterous

2017-07-21, 15:29
Zawsze czuję niepokój, jak u mechanika wchodzę pod auto na takim podnośniku. Czyli jednak k***a nie mam paranoi :amused:

RYJ23

2017-07-21, 15:45
k***a te lapy podnosnika to chyba z ruskiej plasteliny

ar15

2017-07-21, 17:54
przy tej masie tylko złamane żebra ? niech puszcza totka

merh

2017-07-21, 18:15
chinski podnosnik za 5tys zl. Hydrauliczny+stalowe liny na spodzie wyrównujace podnoszenie.

vieri22666

2017-07-22, 22:36
@merh zauważ, że tam łapa pękła, albo wada materiału, albo podnośnik był przeciążony wcześniej i teraz nie wytrzymał. Sam pracuje na takich(w nie moim serwisie) to powiem tak, że ubezpieczenie na życie i zdrowie mam wykupione. W poprzedniej robiłem na śrubowych, i tylko takie powinny być. Pełen zakres regulacji, masz śrubę,dwie nakrętki, na jednej pracuje, a druga jest do tego jakby się zerwała pierwsza.

lysymisio6969

2024-04-05, 11:55
vieri22666 napisał/a:

@merh zauważ, że tam łapa pękła, albo wada materiału, albo podnośnik był przeciążony wcześniej i teraz nie wytrzymał. Sam pracuje na takich(w nie moim serwisie) to powiem tak, że ubezpieczenie na życie i zdrowie mam wykupione. W poprzedniej robiłem na śrubowych, i tylko takie powinny być. Pełen zakres regulacji, masz śrubę,dwie nakrętki, na jednej pracuje, a druga jest do tego jakby się zerwała pierwsza.



ta druga jest z plastiku najczęściej i służy tylko do zabezpieczenia na czas opuszczania gdy ta pierwsza się zerwie, także.. pilnuj zużycia nakrętek (najczęściej to wystający trzpień albo szablon który wkłada się między te nakrętki).

1. zabezpieczenia ramion przed obrotem (te na których opiera się samochód|) - BRAK - kręcą się jak k***y w deszcz a powinny po podniesieniu nie dać się ruszyć
2. ramię bliżej nas po prawej "omsknęło" się:
-źle ustawiony samochód,
-albo za mocno wykręcona poduszka na którą samochód się stawia,
-albo za mało wysunięte ramię
-albo jakieś pęknięcia, korozja samego ramienia,
-albo wszystkie lub część błędów wymienionych powyżej (i na to bym stawiał)