18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Tiry na tory..... A może pod tory

huncfot130 • 2018-10-02, 19:43
Na oko widać że się nie zmieści ale ten jedzie.
Pan motorniczy mu macha żeby nie jechał... A ten uj dalej jedzie.


A tu efekty



Jak zwykle z 3miasto.pl

Ca...........on

2018-10-03, 05:07
Historia z mojego "podwórka". W magazynie dystrybucyjnym zdarzały się regularnie "sardin-party" (czyli: fajrant, bo znowu jakiś debil otworzył "konserwę" w bramie wjazdowej).

Skończyło się, gdy wk***ił się informatyk, który nie miał w firmie prawie nic do roboty, i zaczął wjeżdżać w bramę za kierowców. Nie zarysował ani razu.

eunstachy

2018-10-03, 08:18
tarcer123 napisał/a:

O widze u gory sami eksperci.

To jako niechlubny zawodowy zabiore glos. Przy zmeczeniu, stresie i presji czasu takie rzeczy moga zdarzyc sie nawet kierowcy z 20l stazem.

Chociaz tutaj wydaje mi sie ze to jakis mlodziak...albo ukrainiec. Widac ze leci na pewniaka nawet nie zwalnia.

A na znakach o wysokosci tez mozna ladnie sie zrobic w balona. Ci co jezdza to wiedza.



Jak już pisały osoby wyżej, średnio raz w tygodniu ktoś w ten wiadukt przypie**oli. I nie jest to kwestia znaku o wysokości, ponieważ samochody ciężarowe mają tam zakaz wjazdu w ogóle, Więc z całym szacunkiem, ale kierowcy wpie**alają się tam, bo mają w dupie przepisy i są j***nymi januszami którzy wiedzą lepiej.

vippero

2018-10-03, 08:54
fm logistic. chyba powinno byc samo fm bo logistic think to tu zabraklo.

kiedro85

2018-10-03, 10:10
Kolejny debil, dzięki któremu mamy jedzenie w sklepach..

poligon6

2018-10-03, 12:19
latino_lover napisał/a:



Inna kwestia to taka, że firmy transportowe w Polsce to w ogromnej mierze patologia, zero standardów, trzymania się godzin pracy. Byle nachapać jak najwięcej towaru, przeładować, spóźnić się 3 godziny, gnając jeszcze przy tym na zabój, ale zarobić te 100€ więcej. Właśnie dlatego polskie firmy są nieporównywalnie bardziej konkurencyjne wobec zachodnich.



Tak było może 8 lat temu. Teraz tacho cyfrowe i o dziwo najwiecej przypadków łamania tacho na zachodzie to belgijskie, hiszpańskie, firmy, z obsada rumunska czy bułgarska. Janusz wie ze jak go złapia na przegieciu cyfrowego tacho to dojebia mu taka kare ze moze sie zwijać.

Przeładowanie praktycznie sie skończyło od kiedy załadowca jest odpowiedzialny za wage towaru. No chyba ze wpisze Januszowi 28 ton a ten sie zgodzi ale to jak jawne przyznanie sie do winy.

Pognać też nie pognasz bo auta maja kagańce na 86km/h, a mandaty dostaja kierowcy wiec w ch*ju maja nadstawianie się.

Tak wiec prosze zapoznać się trochę z obecnymi realiami, zanim napisze sie gołosłowne bajki.

Konkurencja jest na płacach i kosztach. Warsztat, czessci zamienne, płace dla kierowców, mechaników, spedytorów.

A jak ktos szuka patologii to niech jej poszuka w transportach BUS-ami do 1,2 tony. tam jest rzeczywiscie jak opisałeś, ale i za to maja sie brac.

eunstachy napisał/a:

Jak już pisały osoby wyżej, średnio raz w tygodniu ktoś w ten wiadukt przypie**oli. I nie jest to kwestia znaku o wysokości, ponieważ samochody ciężarowe mają tam zakaz wjazdu w ogóle, Więc z całym szacunkiem, ale kierowcy wpie**alają się tam, bo mają w dupie przepisy i są j***nymi januszami którzy wiedzą lepiej.



Kioerowcy moga wjechać pod zakaz jeżeli mają tam rozładunek. Prawda jest bardziej prozaiczna, w nawigacji moze być wpisana wysokosc wiaduktu 4,2 metra, jak widzimy wiadukt ma kształt łuku i tyle w najwyzszym miejscu moze miec. A to że nawigacja teraz to wyrocznia dla kierowcy wiadomo nie od dziś kiedy to jeden wjechał do odry a drugi na nieistniejacy wiadukt.

lovelas44

2018-10-03, 17:04
Wiózł chłop wiadukt tylko paliwa braklo :-D

WoleMerce

2018-10-03, 18:03
Naczepa z FM, nic dodać nic ująć :D

fireman.uns

2018-10-03, 19:15
Nie chodzi tyle o oznakowanie, ile o to, że coraz więcej kierowców ślepo patrzy w nawigację...
Druga sprawa, że większość rozsądnych kierowców pracuje już za granicą. Zostali starsi, którzy nie chcą juz zmieniać pracodawcy lub nie znają języka oraz kretyni (wyjątki normalnych pracujących w kraju potwierdzają tylko regułę).

creativ

2018-10-03, 22:12
idealne potwierdzenie teorii.. większość TIRowców to idioci..