18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

piasekmaster

2019-04-08, 08:35
dobry system, przewiduje uderzenie powinien być montowany w standardzie we wszystkich samochodach

Sadic

2019-04-08, 08:58
piasekmaster napisał/a:

dobry system, przewiduje uderzenie powinien być montowany w standardzie we wszystkich samochodach



W moim Poldku też? :D

~Velture

2019-04-08, 09:11
piasekmaster napisał/a:

dobry system, przewiduje uderzenie powinien być montowany w standardzie we wszystkich samochodach



System dobry ale ludzie głupi i przestają myśleć. Człowiek szybko się przyzwyczaja do udogodnień i później problem dla niego jechać bez jakiegoś systemu.
Pierwszy lepszy przykład jaki mi przychodzi do głowy. Córka sąsiada dostała służbowe auto z tym systemem kamer 360* do parkowania. Jakoś się to nazywa. W każdym razie tak się do tego przyzwyczaiła, że jak jej zabrali i dali nowe bez tego to prawie płakała, że okropnie ciężko jej się teraz parkuje.

Tak samo te płaczki z tesli, że autopilot się popie**olił i coś odj***ł. k***a tesla podkreśla wszędzie, że autopilot to tylko asystent jazdy a kierowca ma być gotowy do reakcji. Tymczasem wielu kretynów tak wierzy w ten system, że traktują to jak autonomiczny samochód który jedzie samemu z punktu A do B bez udziału kierowcy.

janlew

2019-04-08, 10:12
piasekmaster napisał/a:

dobry system, przewiduje uderzenie powinien być montowany w standardzie we wszystkich samochodach


No nie wiem, ja to bym nie chciał żeby mi auto samo wykonywało manewry przyśpieszania czy hamowania. Potem niech się coś sp***oli, jak TIR za mną będzie jechał zderzak w zderzak, a mi tesla zacznie hamować bo piesek czy sarenka.

piasekmaster

2019-04-08, 10:13
~Velture napisał/a:


Tak samo te płaczki z tesli, że autopilot się popie**olił i coś odj***ł. k***a tesla podkreśla wszędzie, że autopilot to tylko asystent jazdy a kierowca ma być gotowy do reakcji. Tymczasem wielu kretynów tak wierzy w ten system, że traktują to jak autonomiczny samochód który jedzie samemu z punktu A do B bez udziału kierowcy.



nie no ja cie rozumiem ze człowiek musi myśleć, ale człowiek niema głowy dookoła głowy a taki system unikający kolizji jest świetny, auto pilot to głupota system się zawiesi i auto pojedzie w mur.
ja nawiązałem do systemu anty kolizyjnego

~Velture

2019-04-08, 10:19
@up
Mi chodzi o zbytnie zaufanie do systemów.
Bez tego jedziesz i sie rozglądasz. Wiele osob jak takie cos będzie mialo oleje patrzenie w boki bo system zahamuje. Gorzej jak ci jebnie i nie zahamuje.

piasekmaster

2019-04-08, 10:21
janlew napisał/a:

No nie wiem, ja to bym nie chciał żeby mi auto samo wykonywało manewry przyśpieszania czy hamowania. Potem niech się coś sp***oli, jak TIR za mną będzie jechał zderzak w zderzak, a mi tesla zacznie hamować bo piesek czy sarenka.



jak by pierdykną w tesle ten samochód to tir i tak by wjechał w dupe tesli 2 hity za jednym razem, wole być uderzony raz a nie dwa razy, jak sarenka ci pierdyknie to masz po przedniej szybie i tak musisz zahamować

~Velture napisał/a:

@up
Mi chodzi o zbytnie zaufanie do systemów.
Bez tego jedziesz i sie rozglądasz. Wiele osob jak takie cos będzie mialo oleje patrzenie w boki bo system zahamuje. Gorzej jak ci jebnie i nie zahamuje.



no to masz przykład białego po przeciwnym pasie bez tego systemu.

janlew

2019-04-08, 12:00
piasekmaster napisał/a:

jak by pierdykną w tesle ten samochód to tir i tak by wjechał w dupe tesli 2 hity za jednym razem, wole być uderzony raz a nie dwa razy, jak sarenka ci pierdyknie to masz po przedniej szybie i tak musisz zahamować
no to masz przykład białego po przeciwnym pasie bez tego systemu.



No właśnie jak widzę przy 100km/h sarenkę czy pieska, to nie wykonuje dzikich manewrów hamowania i omijania, a jak wiem że mam duże auto za sobą to już zupełnie. Wykonałbym inne manewry, które wątpię by system Tesli wykonał. Te nowe auta są dla debili.
Np. W jednym aucie, mam tak że jak naciskam hamulec to odcina mi możliwość dodania ostro gazu. A jednoczesne naciśnięcie hamulca i gazu, to podstawowa metoda wyprowadzenia przednionapędówki, która została zablokowana, z uwagi na idiotów.

kaczmarzgr

2019-04-08, 15:29
janlew napisał/a:

W jednym aucie, mam tak że jak naciskam hamulec to odcina mi możliwość dodania ostro gazu.



Logiczne, że nie da się jednocześnie pedałować do przodu i do tyłu. Takim jeździsz??


miskolargol

2019-04-08, 15:33
~Velture napisał/a:

System dobry ale ludzie głupi i przestają myśleć. Człowiek szybko się przyzwyczaja do udogodnień i później problem dla niego jechać bez jakiegoś systemu.
Pierwszy lepszy przykład jaki mi przychodzi do głowy. Córka sąsiada dostała służbowe auto z tym systemem kamer 360* do parkowania. Jakoś się to nazywa. W każdym razie tak się do tego przyzwyczaiła, że jak jej zabrali i dali nowe bez tego to prawie płakała, że okropnie ciężko jej się teraz parkuje.
Tak samo te płaczki z tesli, że autopilot się popie**olił i coś odj***ł. k***a tesla podkreśla wszędzie, że autopilot to tylko asystent jazdy a kierowca ma być gotowy do reakcji. Tymczasem wielu kretynów tak wierzy w ten system, że traktują to jak autonomiczny samochód który jedzie samemu z punktu A do B bez udziału kierowcy.



Na szczęście świat się nie cofa.Kupilem parę lat temu auto z kamera (nie 360) i powiem ci ze nie ma najmniejszej szansy żebym kupił następne bez.

Ty tez byś pewnie nie kupił samochodu bez ABSu ,wspomagania kierownicy czy ESP.

Pamiętajmy ze jeszcze w latach 90 wolno było jeździć z jednam lusterkiem po stronie kierowcy.Od strony pasażera nie było przymusowe.Wyobraża sobie ktoś teraz tak jeździć?

Black Snake

2019-04-08, 16:17
@miskolargol - Wspomaganie się przydaje, ale ABS w dużej części samochodów jest zj***ny. Lekko hamulec naciśnie się i już pulsuje pedał. Czasem ciężko wręcz zatrzymać samochód bo ABS nie pozwala. Tak samo ASR. Pod sporą górkę jak był deszcz miałem problem podjechać bo co chwilę sk***ysyn odcinał napęd. A jak go wyłączyłem to bez problemu. Problem zaczyna się jak takiego ASR nie da się wyłączyć lub "wyłączenie" nic nie zmienia bo od razu sam się włącza...

InnyName

2019-04-08, 16:40
Prędzej człowiek sie jebnie niż maszyna. Komputer patrzy w 4 kierunkach jednoczesnie analizując wszystko szybciej niż człowiek, Ty mozesz miec co najwyżej instynkt i w rzeczywistości na 99 bezpodstawnych instynktownych zachowań jedno Cię uratuję, a system sprawi, że będzie to 100%, chyba że jest to jakiś bambus na drodze, ale to jest ta główna różnica że ty przed bambusem się zatrzymasz, a komputer nie. Na plus. A awarię? k***a, wystarczy spojrzeć na drogi, uważam, że gdyby komputery sterowały wszystkimi pojazdami, było by 0 kolizji. W każdym odpowiednia prędkość, w każdym odpowiedni dystans między pojazdami.
W portach w zautomatzyowanych wypadki popełniają tylko i wyłącznie ludzie, maszyna z maszyną się nie zderzy jeśli jest odpowiednio serwisowana, nie ma takiej opcji i nikt tego nawet nie zakłada, że tak si ę może stać

Janusz_k

2019-04-08, 19:32
piasekmaster napisał/a:

jak by pierdykną w tesle ten samochód to tir i tak by wjechał w dupe tesli 2 hity za jednym razem, wole być uderzony raz a nie dwa razy, jak sarenka ci pierdyknie to masz po przedniej szybie i tak musisz zahamować



Powiem delikatnie że mało wiesz a się wymądrzasz, jest zbiór filmików z zachowań tesli i spokojnie by z tego wyszła,
ona i potrafi przyśpieszyć ale i szybko wyminąć, reakcje ma lepsze niż kierowcy rajdowi.