18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Ta szkoła to kurwa chuj

gadatos • 2017-06-10, 08:45
Posłuchajcie sami. Wywiad z byłym uczniem.


whiteninja

2017-06-10, 15:54
buoba napisał/a:

@Velture @Piottrekk1990

RJ-45 to raczej standard gniazda i wtyczki, niż kabel (trochę nieprecyzyjne stwierdzenie).

Co to za szkoła? :-D Typ ma mundurek jak admirał gwiezdnej floty :lol:



To jest Technikum Elektroniczne w Bydgoszczy. Wiem bo sam tam chodziłem i podzielam jego zdanie :mrgreen:

uFo125

2017-06-10, 15:56
Crystek93 napisał/a:



Tkzw. złącze modularne



patchcord zakończony 8p8c

Juzide

2017-06-10, 17:51
Ale Wy pie**olicie i płaczecie. Jestem po technikum i już dwa razy robote zmieniałem "bo mi sie nie podobała". Na rynku miejsc dla techników jest od ch*ja.

St...........on

2017-06-10, 19:20
Nie chcę być uszczypliwy z tym kablem, ale jak powiesz w sklepie komp. kabel RJ-45 to poda Ci zwykły kabel lan

jozin91

2017-06-10, 20:18
Elektronik w Bydgoszczy? :D

iOskar

2017-06-10, 22:21
Chyba ZSE czyli Zespół Szkół Elektronicznych w Bydgoszczy :D

elfis

2017-06-11, 01:21
jakim trzeba być debilem , aby chodzić do szkoły której się nie lubi,
albo przynajmniej oddaj długopis złodzieju

eMJay8086

2017-06-11, 19:21
@Piottrekk1990

Na kablu STP i FTP też można :-P

dziadek8724

2017-06-12, 03:11
Gościu z ulgą powiedział to, co leżało mu na sercu przez 4 lata (lub więcej, jak kiblował). Jakby szedł w zajebiście długą trasę z jelitami pełnymi gówna. Ale popieram. Sam jestem absolwentem technikum teleinformatycznego i jak to już napisał kolega
anymorez napisał/a:


Ktoś spyta "a zawód"? Poza tym że po szkole zawód jest duży, to do zawodu w sensie pracy nie przygotują zupełnie.