Znalezionych wyników: 860

Posty z miesiąca:
Autor Wiadomość
  Temat: Fox On The Beach
Stachu Wichura

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2011-07-14, 13:39   Temat: Fox On The Beach
up, ruchałbyś 12 latka? ty pedofilu :shock:
  Temat: Rydzyk
Whitefire

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń:

PostForum: Czarne kawały   Wysłany: 2011-07-09, 23:00   Temat: Rydzyk
Phallucifer napisał/a:
Swiat w swoich przejawach jest na tyle sadystyczny, ze nie widze potrzeby trajkotania o polityce , o tym co robi ta banda (i tutaj upraszam moderatora o laskawosc) K U T A S O W. Mam ograniczone zaufanie do PO, ale zdaje mi sie,ze robia na rzecz polski i polskiej gospodarki wiecej niz kazdy rzad do tej pory, Przy czym mam nadzieje, ze jasno zaznaczylem swoja sceptyczna postawe wobec tej holoty z wiejskiej wobec czego nie zostanie mi doszyta latka "POewiec".


Jeden link, który wyprowadzi Cię z błędu (uprzedzam, że artykuł jest długi, ale czego się nie robi, by na wyborach postawić krzyżyk we właściwym miejscu?):
http://stowarzyszeniekoli...-psucia-panstwa
  Temat: Rydzyk
Phallucifer

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń:

PostForum: Czarne kawały   Wysłany: 2011-07-09, 20:54   Temat: Rydzyk
Swiat w swoich przejawach jest na tyle sadystyczny, ze nie widze potrzeby trajkotania o polityce , o tym co robi ta banda (i tutaj upraszam moderatora o laskawosc) K U T A S O W. Mam ograniczone zaufanie do PO, ale zdaje mi sie,ze robia na rzecz polski i polskiej gospodarki wiecej niz kazdy rzad do tej pory, Przy czym mam nadzieje, ze jasno zaznaczylem swoja sceptyczna postawe wobec tej holoty z wiejskiej wobec czego nie zostanie mi doszyta latka "POewiec".
  Temat: Stanowisko serwisu w sprawie rasizmu
fri.K

Odpowiedzi: 73
Wyświetleń:

PostForum: Sprawy organizacyjne   Wysłany: 2011-06-30, 20:40   Temat: Stanowisko serwisu w sprawie rasizmu
Centurion napisał/a:
pisanie oklepanych pseudo-rasistowskich komentarzy jest nudne, nieśmieszne, a wręcz żenujące i dużo mówi o tych, którzy je piszą. Nie jesteście fajni.
W takim wypadku to powinno "latać koło pióra" innym co sobą reprezentują (W tym ja).

Może niech modzi zajmą się postami zachęcającymi do zażywania narkotyków czy też wychwalającymi narkotyki - te osoby są fajne niby? Przypomnę że za nakłanianie są latka w Polsce.
Skoro walić tym toporem to wszystkich.
  Temat: Ważne że jadę
_RottenFetus_

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2011-06-28, 20:54   Temat: Ważne że jadę
wygląda jak 12 latka, po analu z wielkim murzynem
  Temat: Audio drug
ficusiek

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2011-06-23, 13:22   Temat: Audio drug
:/ poziom humoru 12-sto latka
  Temat: Walka na ulicy
TestifyMax

Odpowiedzi: 32
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2011-06-16, 14:45   Temat: Walka na ulicy
~ napisał/a:


Czyli jak miałeś z... 10 lat?

94 w nicku nie świadczy zbytnio o starości Twojej. ;-)


No tak bo to w zależności od potrzeby jest "masz tylko 17 lat jesteś gówniarzem" albo w innym przypadku "masz 17 lat, nie jesteś już dzieckiem". Chłopak który ma 17 lat też nie jedno już przeżył. Wnerwia mnie takie sapanie się dwudziestokilku latków którzy niejednokrotnie mają bardziej nasrane w głowie niż nastolatkowie ale są "starsi" Nie chcę oceniać autora tego komentarza bo nie znam jego wieku ale liczba lat w przypadku 17, 18 czy 19 latka często nie jest adekwatna do tego co ma głowie zarówno na plus jak i na minus.

creepa napisał/a:
@up
tak tak...

kurwa, niby dostał buta w ryj, a wygląda jakby umarł oO


Często po udanym (bądź fartownym) strzale w szczękę można stracić całkowicie kontakt z rzeczywistością. Są w niej jakieś tam punkty specjalne które za to odpowiadają
  Temat: kuszenie losu
fletcher

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2011-06-16, 11:58   Temat: kuszenie losu
Stare powiedzenie mówi,że najbezpieczniej jest za kierowcą,jak myślicie dlaczego? Odruch był jak najbardziej prawidłowy. Każdy kierowca w pierwszym odruchu robi wszystko,żeby oddalić niebezpieczeństwo,jak najdalej od siebie. Dlatego gościu skręcił w lewo,ponieważ w tym momencie nadjeżdżający samochód uderzyłby go w prawy bok,no ale niestety trwało to zbyt szybko i wyszła czołówka. Od razu zaznaczam,że nie chcę się popisywać wiedzą,ot takie sobie przemyślenie 40 latka :-)
  Temat: Babcia główka!
Wojcieslaw16

Odpowiedzi: 42
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2011-06-11, 22:01   Temat: Babcia główka!
ja miałem dokładnie taką samą sytuację ale ofiarą był dzieciak który pierdolnął salto mial ok 3 latka
  Temat: Familiada
ZnanyJakoZaganiacz

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń:

PostForum: Czarne fotki   Wysłany: 2011-06-09, 17:28   Temat: Familiada
Komiksy rysowane "japońską kreską" (piszę tak, bo za chuja nie jestem w stanie rozróżnić japońskiego gówna od siebie, a nie chce by potem jakieś pojeby które jarają się Japonią, dojebały się do tego że coś źle nazywam.) wyglądają tak, że nawet 65 lat dziad wygląda na nich na 5 latka, gotowego przyjąć w swoje trzewia sto japońskich kutasów.
  Temat: When Bat Shit Crazy Meets Art
emilwkpg

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń:

PostForum: Czarne filmiki   Wysłany: 2011-05-30, 11:12   Temat: When Bat Shit Crazy Meets Art
jak mialem 3 latka to tak samol zrobilem ze swoją kupą ... no ale nikt tego sztuką nie nazwal ;///
  Temat: Historyk z liceum na swoim blogu. cz.1
gistlee

Odpowiedzi: 22
Wyświetleń:

PostForum: Absurdy dnia codziennego   Wysłany: 2011-05-26, 00:36   Temat: Historyk z liceum na swoim blogu. cz.1
@znawcaekranu

Twoje argumenty są na poziomie 15 latka więc sądzę że nie powinieneś się wypowiadać na takie tematy. Gdyby wszyscy nauczyciele mieli wyjebane na uczniów tak jak mówisz, nasz naród prezentował by teraz (w znacznej większości) poziom przed gimnazjalny. A potem wielki płacz że nie ma pracy i szaleje bezrobocie bo państwo nie daje. A komu ma kurwa dać jak polowa dzisiejszej młodzieży to (za przeproszeniem) debile którzy nie potrafią nic poza klnięciem i napierdalaniem w gierki? I owszem też nie lubiłem nauczycieli za to że cisneli z materiałem ale teraz jestem im wdzięczny, bo dzięki temu nie jestem jakimś tam oszołomem z interneta który CHUJ nie potrafi napisać! Gdyby nie to ciśnięcie to większość ludzi po liceum/technikum nadal było by na poziomie gimnazjum i jedyne co mogli by robić to kurwa krowy doić albo psie gówna w parku zbierać.
  Temat: Odkrycia geograficzne - praca czwartoklasistów na lekcji his
Jeadong

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń:

PostForum: Czarne fotki   Wysłany: 2011-05-23, 18:22   Temat: Odkrycia geograficzne - praca czwartoklasistów na lekcji his
Raynor napisał/a:



No dobra, fakt ,że różne rzeczy się teraz mówi o dzieciakach no ale bez przesady - każda normalna nauczycielka, gdyby usłyszała coś takiego od jakiegoś szczyla co to nawet jeszcze golić się nie zaczął zareagowałaby, a nie ignorowała takie zachowanie. Bo co bałaby się 11 latka?

Mnie ojciec lał jak tylko głos na matkę odważyłem się podnieść.


A tak swoją drogą autorze tematu - 36 lat na karku i ty jeszcze z matką mieszkasz?



Bo w normalnym domu za takie zachowanie dostaje się wpierdol od ojca. Wiem, że ciężko pojąć takie zachowanie ale postaw się na miejscu nauczycielki. Dzwoni do rodzica - wyśmiewa ją w twarz, nic nie zrobisz, idzie do dyrekcji - co najwyżej zebranie z rodzicem, ta sama sytuacja, wyjebie mu liścia - zostanie pozwana do sądu, wyjebana z pracy i dostanie więcej lat do odsiadki niż za udział w morderstwie. A teraz jeszcze ponoć weszła ustawa, że dzieci nie można bić pod groźbą kary więzienia. Nie ma co dyskutować tylko wypierdalać z tego burdelu bo rzygać się chce albo przepuścić tych polityków przez oświęcim.


@up

"Grzegrzułka" masz, doładuj się i wracaj zbierać puszki humanisto.
  Temat: Miłosierdzie.
solton021987

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń:

PostForum: Czarne fotki   Wysłany: 2011-05-22, 23:36   Temat: Miłosierdzie.
Drogi "bogu". Bóg miał coś na względzi tworząc swiat takim jaki jest. Ja wiem, to jest poza ludzka logiką dlaczego tak, a ni inaczej i lepiej dla wszyskich. Ale dlaczego zakładać zaraz że on ma nas słuchać, dlaczego odrazu zakładać że "plan" jest nie doskonały skoro On jest.
Ja wiem że nie widząc całości można podważać i negować sens, z tym że w istnieniu życia nikt nie zobaczy tej całości a jedynie ten krótki fragment. Niektórzy odrazu po spojżeniu na ten fragment odrazu mówią że Boga nie ma, bo jest zło na świecie głód wojna i choroby, ale tych którzy mówią że jest odrazu sie neguje pomimo że wiara poprawia ich samopoczucie, sprawia że zbliżają sie do siebie i wybaczaja (np. w święta), niektórzy tak głęboko wierzą i modlą się że dosłownie potrafia zwalczyć najcięższe choroby. No ale oczywiście najłatwiej drogi "bogu" wyciągnąć stary i niezawodny argument na to taki jak średnowiecze, inkwizycja, głod i całe zło, a już napewno najłatwiej powiedziec że go nie ma "no bo ja kiedyś sie modliłem o coś i nie dostałem tego na tależu" a w ogule to wszyscy powinni być równi piękni i zdrowi skoro Bóg jest doskonały.... Ale zrozum że my ludzie nie jesteśmy doskonali i nigdy nie będziemy, a jedynie możemy się starać.
Według mnie powiedzenie że Bóg miał plan na wsze czasy nie jest do końca właściwe, raczej wyznaczył nam cel do którego powinniśmy podążać aby czuć szczęście i miłość. To tak jakbyś Ty drogi "bogu" miał dzieci i jeszcze przed narodzinami zaplanował im życie do jakiej szkoły pójda w co sie bedą ubierać jak wysławiać i z kim zwiąża na reszte życia.... nie da się tak, dziecko sie urodzi zacznie dorastac i zobaczy że jest też coś wkoło poza słowami taty "ucz sie i jeszcze raz ucz bo to życia klucz", ale że sa imprezy, narkotyki, chęć adrenaliny. Tak więc takie nawet najbardziej kochane dziecko nie bedzie identyczne z założeniem rodzica, bo ma wolną wole. dziecko gdy ma 2 latka może sie patrzeć na tatę jak na Boga bo on zna odpowiedzi na moje pytania i mnie uczy, a gdy dorośnie pogląd ten się zmieni co nie znaczy że tato nagle zniknął, wyparował albo że wogule go nie było...

P.S. a cipą nie jest mój Bóg tylko Ty "bog'u", gdyż boisz się przyznać do własnych niedoskonałości i niedoskonałości świata ludzi i wolisz zwalić wszystko na stwórce bo w Twoich oczach nie dopracowane to wszystko jest.
A dla mnie wystarczy nocą spojżeć w niebo nieważne czy zachmurzone czy gwieżdziste żeby wiedzieć że świat jest piękny i doskonały (oprócz ludzi)
Jeszcze jedno drogi "bogu" nie twierdze i nigdy ani nigdzie nie stwierdziłem że jestem jak to określasz "jaśnie oświecony", mówie w jaki sposób ja to widze - głodny murzyn po części sam jest sobie winien po części jego rodzice po części polityka, ale w żadnym wypadku Bóg.
  Temat: Odkrycia geograficzne - praca czwartoklasistów na lekcji his
Raynor

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń:

PostForum: Czarne fotki   Wysłany: 2011-05-22, 21:26   Temat: Odkrycia geograficzne - praca czwartoklasistów na lekcji his
Cytat:
Ok, miałem Cię pocisnąć ale z uwagi na wiek i założenie, że nie masz dzieci i nie wiesz co się dzieje w dzisiejszych szkołach wytłumaczę Ci to bo już mnie szlak trafia.
Teraz nie jest tak jak kiedyś, że miało się szacunek do nauczyciela, moja matka pracuje w podstawówce więc wiem co tam się dzieje i jeśli myślisz, że uczeń jak i rodzic przejmuje się takimi słówkami, które padają codziennie w domu takiego dzieciaka to jesteś w błędzie. Posiedziałbyś na kilku lekcjach w teraźniejszych szkołach i przyszedł na zebranie to zauważyłbyś, że rodzice są głupsi od tych dzieci. Same się tego nie uczą.
Ale skąd miałbyś wiedzieć jak nikt się nie interesuje tym, że rośnie nam pokolenie nie potrafiące rozróżnić kwadratu od koła w wieku maturalnym.



No dobra, fakt ,że różne rzeczy się teraz mówi o dzieciakach no ale bez przesady - każda normalna nauczycielka, gdyby usłyszała coś takiego od jakiegoś szczyla co to nawet jeszcze golić się nie zaczął zareagowałaby, a nie ignorowała takie zachowanie. Bo co bałaby się 11 latka?

Mnie ojciec lał jak tylko głos na matkę odważyłem się podnieść.


A tak swoją drogą autorze tematu - 36 lat na karku i ty jeszcze z matką mieszkasz?
 
   Popularne tagi
najmna  watch dogs  sera  jaki kraj taka gwiazda porno  ar15  chemistry dubstep  ił 62  mem internetowy  pgnig  polskie łupki  myć się  comedy lab  komorowskiego  żyd ojciec  bmw serii 6  laska.dziewczyna  wander  pierwsza krucjata  staroztyne
[ KWEJK ] [ JEB Z DZIDY ] [ WĄCHAM KSIĄŻKI ]