18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Szefie! Chyba mam awarię bo coś słaby jest silnik

~Angel • 2018-07-03, 08:34
ale spokojnie do zjazdu chyba dojadę


~Velture

2018-07-03, 08:38
"Dutch2Day" czyli pewnie zjarany typek :krejzi:

SirMajkel

2018-07-03, 09:32
pewnie cwaniaczek zrobił brake test kierowcy, który akurat miał gorszy dzień. Z jednej strony popieram TIRolota a z drugiej jest ryzyko, że poparłem gamonia co muli lewy pas.. mam mieszane uczucia.

ziomandrzej

2018-07-03, 10:20
Jestem ekspertem: Na autostradzie nie wolno holować, chyba że holującym jest pojazd specjalistyczny. Jak widać na załączonym filmiku chłopaki poradzili sobie z problemem, bo w końcu pchanie zepsutego pojazdu na autostradzie nie jest zabronione (w myśl zasady "co nie jest zabronione jest dozwolone").

forest1600

2018-07-03, 10:32
Przypuszczam, ze musial go na tyle delikatnie wziac na zderzak, ze nawet tego nie poczul, a z miejsca w ktorym siedzi kierowca zestawu po prostu nie widac, wiec jak nie ma lusterka nad szyba, to wspolczuje kierowcy puszki.

pzabierek1

2018-07-03, 18:40
Co Ty gadasz, przecież on tira holuje

El_Macias

2018-07-03, 18:58
Jestem behapowcem w pewnej firmie. Nadzoruję ponad 200 pracowników. Powiem tak. Kierowcy ciężarówek to są największe matoły z jakimi w życiu pracowałem. Większość z tych ludzi ma problem z pisaniem i czytaniem a ja muszę ich uczyć zasad BHP i bezpiecznej jazdy. Nie da się! chociaż bym wychodził z siebie i stawał obok to się k***a nie da. Im się mózgi resetują metr za progiem sali szkoleniowej. Codziennością jest, że oni nie zdają prostych testów po szkoleniu. Nawet jak im dyktuję odpowiedzi to źle zaznaczają i nie zdają!

Wszystkie szkolenia jak krew w piach. Oni k***a nie są w stanie przyswoić żadnych zasad BHP. Mają zdrowie i życie innych ludzi kompletnie za nic. Tłukę im do tych zakutych łbów, że zdrowie i życie człowieka jest bezcenne i że muszą uważać na innych na drodze bo nie mają z nimi szans. Myślicie, że to coś daje? Mamy 40 wypadków przy pracy rocznie... Najgłupszy wypadek przy pracy kierowcy w mojej historii? Facet olał zalecenia ze szkolenia, nie stosował się do instrukcji producenta pasów do mocowania ładunków "on wie lepiej bo pracuje 10 lat". Tak k***a naciągnął pas rurką, że jak go odpinał to pas wystrzelił jak kusza i mu uciął palec...
Nie jestem w stanie nauczyć tych durni do zapiania pasów! Oni uważają, że nie trzeba zapinać pasów jadąc ciężarówką. Facet zjechał z drogi do rowu. Wyj***ło go z siedzenia i tak przypie**olił głową w podsufitkę, że połamał kręgi...
Najtrudniejsza branża świata. Ludzie trzymajcie mnie bo mi rozwali bebech ze śmiechu. Kierowcą tira nie zostaje się jak masz skończoną astronomię na Uniwersytecie Jagielońskim. Kierowcą tira zostaje się jak nie potrafi się robić w życiu k***a NIC. Ci goście byli w stanie przyswoić tylko umiejętność kręcenia kółkiem. 80% kierowców ma szkołę podstawową!
A co robią kierowcy ciężarówek każdy kto jeździ widzi. Mają w dupie wszystkich. Zajeżdżanie drogi na autostradach bo sobie robią wyprzedzanie-wyścigi słoni na tempomatach bo jeden ma 89,5 a drugi 89,7 km/h wiec go wyprzedza bo policzył, że na 10000 km zaoszczędzi cztery minuty. Szeryfowanie na zwężkach i utrudnianie jazdy innym. Opona mu pęknie to ją pie**olnie do lasu w krzaki albo zostawi na środku autostrady, żeby się ktoś na niej rozj***ł. Włączcie sobie CB i posłuchajcie rozmów kierowców ciężarówek. To jest taki rynsztok, że warszawski furman dostaje opadu szczęki.
Do tego dochodzą kradzieże paliwa. Każdy kierowca tira kradnie paliwo ze swojego samochodu. U nas montuje się dziesiątki zabezpieczeń na auta, żeby nie kradli ale zawsze jesteśmy krok za nimi! zawsze znajdą sposób, żeby spuścić. Jak wam tirowiec powie, że nie kradnie to go zapytajcie po ch*j mu plastikowe bańki na pace.
Kolejna rzecz alkohol. Codziennie rano dymam przez firmę z alkomatem. Muszę k***a nie mam wyjścia! Ci ludzie są nieodpowiedzialni. Jak się zapomnę i ich nie sprawdzę to się napie**olą po pracy jak stonka po opryskach. Nie piją w pracy ale przychodzą w takim stanie, że ja biorę gościa na dmuchawkę o 12 w południe wychodzi wynik złoty dziewięćdziesiąt. Pytam się o co chodzi. On nie pił alkoholu! Gniotę go to mówi - wypił wczoraj 6 mocnych piw. Litrowych. Ale przecież piwo to nie alkohol!
Nie ma tygodnia, żeby nie złapać kierowcy, który przyszedł napie**olony do pracy.
U nas tego nie ma bo nasza branża cech*je się tym, że nie śpią w trasie bo objeżdżają wszystko w jeden dzień pracy ale co jeszcze robią tirowcy w innych firmach? Zgadzają się na każde zbydlęcenie jakie zaserwuje im pracodawca. 
Wymyślono prawo o czasie pracy kierowców, które ma chronić innych przed nich zmęczeniem oraz ich samych przed nimi samymi a to bydło to prawo łamie, grzebią przy tachografach, kombinują z kartami kierowcy.
Śpią na pakach leją na koło, srają w krzakach jak zwierzęta, myją się pod kranami na stacjach benzynowych i wpie**alają karmę dla psów.
Nie ma takie upodlenia jakiego nie zniosą bo to są po prosty takie prymitywy.
Kierowca to nie jest najcięższy zawód. Kierowca to jest stan umysłu. Oni sami utrudniają sobie ten zawód bo sami zgadzają się na takie traktowanie!
Na koniec dodam, żeby być sprawiedliwym - znam paru kierowców swoich pracowników, którzy na szczęście są wyjątkami od tego co napisałem. Ale niestety ci prawdziwych fachowców na poziomie można policzyć na palcach może dwóch rąk!

CzesiekOSW

2018-07-03, 19:29


Chylę czoła przed Twoim bagażem doświadczeń zawodowych ;) .

A ponieważ też jestem ekspertem to przedstawię moje zdanie. Wydaje mi się, że w ciężarówce zawiodły hamulce i na filmiku widzimy jak "stacza się" na awaryjnych. Nie, nie jestem kierowcą ;)

wpr

2018-07-03, 19:38
@El_Macias

Gościu, do 18-sekundowego filmiku chciało Ci się smarować taki elaborat?

rojekbuk

2018-07-03, 20:11
El_Macias napisał/a:

Większość z tych ludzi ma problem z pisaniem i czytaniem a ja muszę ich uczyć zasad BHP i bezpiecznej jazdy.



Od kiedy gamoniu BeHaPowiec uczy kierowców bezpiecznej jazdy. Twoim zasranym obowiązkiem (o ile w ogóle jesteś tym za kogo się podajesz) jest odwalanie papierków i dopilnowanie przestrzegania zasad BHP w miejscach i zakładach pracy, a naukę bezpiecznej jazdy zostaw ludziom kompetentnym i inteligentnym.

Dopiero teraz doczytałem Twoje wypociny do końca. Jesteś większym ignorantem i kretynem niż myślałem. Idź i nie wracaj.

bakus1233

2018-07-03, 22:32
Przecież to skopiowany tekst z internetu. Czytałem już tego behapowca w kilku miejscach na yt :D

DoubleBorger

2018-07-04, 00:25
Jak bakus napisał, to kolejna pasta. Swoją drogą byłem, jeździłem kilka dni, bhpowca nawet nie wiem czy widziałem, dostałem kamizelkę, buty bhp i leć pan bo czasu nie ma. Po postoju 4 dni w Slough bez toalety można się szybko zniechęcić, jedyny kibel w pobliżu to mcdonald, chyba średnio myć się w mc. Pytanie pewnie czemu tam stałem, jeżeli pełno parkingów, a no 15£ za dobę z własnej kieszeni mi się nie widziało, cebula? Pewnie tak, pół dniówki stracić to trochę smutna praca, nawet nie za błąd, a za oczywistość.

El_Macias

2018-07-04, 08:30
@wpr, @rojekbuk

Ktoś tu nie umie w pasty ;)