18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info
topic

Stemplowanie to podstawa

Je...........ik • 2020-10-18, 12:32
Zapili na robocie i słabo podstemplowali szalunki na strop... Fala jak na stadionie



I z innego ujęcia juz po


aaaaaaaaaaaaaa

2020-10-18, 12:34
Teraz mają siatkę, mogą poskakać...
Znam przyczynę, użyli mniej wytrzymałych stępli, gdyby użyli stempli na pewno by wytrzymało :mrgreen:

notak

2020-10-18, 13:16
no to mają posadzkę na parterze

Je...........ik

2020-10-18, 13:21
aaaaaaaaaaaaaa napisał/a:

Teraz mają siatkę, mogą poskakać...
Znam przyczynę, użyli mniej wytrzymałych stępli, gdyby użyli stempli na pewno by wytrzymało



Dobrze ze edytowałeś to poprawiłem haha

eaz

2020-10-18, 16:32
Nie znam się to się wypowiem. Mianowicie nie wiem o co chodzi z tymi stemplami.

pro_avenger

2020-10-18, 16:58
eaz napisał/a:

Nie znam się to się wypowiem. Mianowicie nie wiem o co chodzi z tymi stemplami.



Świeżo wylewany stop nie lewituje. Ze względu na przyciąganie ziemskie aby nie skończył strop na parterze trzeba go jakoś w górze utrzymac. Robią to te stemple. Stalowe rurki albo drzewka śr. 10cm.

raddar2163

2020-10-18, 20:10
Robie w betoniarstwie, widziałem coś takiego na żywo, tylko w mniejszym stopniu.

Italiano

2020-10-20, 19:53