18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Spodnie.

zwierzak30 • 2021-05-03, 19:35
Jak nie za nisko - to inny ch*j.


dżonyłojlker

2021-05-04, 00:02
pATRYKOify napisał/a:

Niektórzy po prostu lubią dobrze wyglądać



Mam nadzieję, że to żart. Jeśli jednak nie; kiedyś, żeby zobaczyć klauna, trzeba było iść do cyrku, dzisiaj wystarczy wyjść na ulicę lub wyjrzeć przez okno.

AdamBrown

2021-05-04, 00:50
Mam taką hipoyezę, ale nie naukową, ani nie robiłęm żadnych badań, nie jestem krawcem, ani specjalistą, Nasa, ani płaskoziemcą, ani expertem od szczxepionek czy wirusów, nie jestem muzykiem nie słucham Rapu, Metalu kiedyś słuchałem ale mi się nie podobał.
No więc mam taką Hipotezę, że to są właśnie takie wyjebiście wiszące do kolan obrzydliwe gacie, A ten tu gość sobie je za wysoko zapioł, i dzięki temu może normalnie chodzić, bo jakby je sobie zapioł w pasie to by mu dyndały do goleni, a nogawki się pomarszczyły i utworzyły wokół kostek takie harmonijki jak przy zsuniętych gaciach przy sraniu.
:D

Justynka99

2021-05-04, 01:01
Tylu tu krytyków mody, że tylko Jacykowa brakuje.

pro_avenger

2021-05-04, 06:04
Autor napisał/a:

Mogę sobie dać rękę upie**olić, że gdyby to trochę wylansować...
Połowa korpo-szczurków i innych p*zdusiów - gołodupców łaziła by w tym po mieście.
To samo było z przykrótkimi spodniami, z których rżałem jak przebierali się w nie wykonawcy kabaretu Paranienormalni. I co?? Okazało się, że k***a połowa tego zidiociałego społeczeństwa do dziś, w zimę popie**ala w przykrótkich spodniach...



Ciepła zima była, czepiasz się.

:lol:

Halman

2021-05-04, 06:21
elegancko; "na murzyna"

bojleros

2021-05-04, 06:37
Autor napisał/a: