18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach

Śmierć na budowie

Piotrek703 • 2015-04-30, 13:36
Skopiowane z Anonimowe Wyznanie na Facebooku.


Dwadzieścia lat temu mieszkałem i pracowałem nielegalnie za granicą. Z wykształcenia jestem politologiem, więc pracowałem głównie na budowach jako niewykwalifikowany pomocnik. Raz gdy pracowałem przy remoncie wysokiego budynku jeden z lokalnych murarzy przewrócił się i umarł. Wszyscy byli w szoku. Narzekał tego dnia na problemy z sercem, więc domyślili się, że miał atak serca.
Gość miał żonę i dwójkę dzieci, dlatego jego kumple uradzili, że gdyby zginął w wyniku wypadku na budowie, to jego rodzina dostałaby sporą kasę z ubezpieczenia, a tak to nic nie dostaną. Postanowili zatem upozorować wypadek i zrzucić go z wysokości, że niby się potknął i wypadł na niezabezpieczonym jeszcze odcinku.
Jak go już wnieśli do góry to niespodziewanie gość się ocknął. Żaden z geniuszy nie pomyślał, żeby sprawdzić mu puls. Okazało się, że był cukrzykiem i dlatego zemdlał. Jak się dowiedział co się działo, to był nieźle wpieniony, aczkolwiek wybaczył im jak mu wytłumaczyli, że chcieli w ten sposób zadbać o jego rodzinę.


Historia nie moja.

mazin

2015-04-30, 14:13
Cukrzyk, jeśli już straci przytomność z powodu hipoglikemii (niedocukrzenia), to raczej nie odzyska świadomości tak sam z siebie. Należy mu podać glukozę (najlepiej w płynie) i czekać. Dłuższy czas w takim stanie, bez cukru może grozić nieodwracalnymi uszkodzeniami mózgu. Organizm produkuje niewielkie ilości glukozy z glikogenu - po to, żeby potrzymać pracę mózgu, ale na długo to nie wystarczy.
Dlatego to raczej fejk. Raczej, bo być może facet zemdlał z innego powodu.

bosslolkowy

2015-04-30, 15:11
@up - nie ważne dlaczego zemdlał, chłopaki na budowie nie wiedzieli co robić...ale dobrzy koledzy zawsze zaopiekują się żoną i dziećmi po kumplu :D

Sonal

2015-04-30, 16:36
To znana tzw. Urban Legend.