18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Skrzyżowanie, skuter i ciężarówka...

Salieri16000 • 2019-12-10, 13:00
...co może się stać złego?!


TRQPL

2019-12-10, 13:02
Sałatka z moyop*zdeczki, piwko pasuje tutaj idealnie.

edek_kotek

2019-12-10, 13:03
Koorwa ! tyle szyb i spięte tylko dwoma pasami ?!

bloodwar

2019-12-10, 13:09
"Nie skręce z prawego pasa w lewo bez oglądania się i zatrzymywania, przecież nie jestem idiotą - jeszcze by mnie przejechała jakaś ciężarówka!"

roman970227

2019-12-10, 13:13
Ja nie wiem jak oni tam zabezpieczają ładunki. Jak kierowca ciężarówki lekko skręcił i wszystko leci... Lubie to :lol:

poligon6

2019-12-10, 13:21
W chinach przewóz towarów to nadal czarna magia. w tym przypadku szkło bez specjalnych stojaków.

Janusz_k

2019-12-10, 14:35
...co może się stać złego?!
W Chinach?
wszystko :)

andrzejrobert75

2019-12-10, 15:23
Kierowca jeszcze rok temu woził szyby rowerem,

kawior2007

2019-12-10, 15:42
Zajebiście, środkowy pas, strzałki we wszystkie strony. Skręć w prawo, w lewo, zwróć zatrzymał się odpocznij

kulawiec

2019-12-10, 16:06
Zajebiste. Jak te szyby spadają na niego, to jest po prostu piękne. Ta bezradność typa, który nic nie mógł zrobić. Nie, że tam go zawadziło czy coś, po prostu spadło na łeb koniec, pozamiatane.

A szkło powinni zebrać koparką, postawić kierowcę i wysypać mu na głowę. przy okazji transmitując, wszem i wobec ze stosownym komentarzem.


A film taki fajny, że jeszcze po napisaniu tych wypocin obejrzę sobie po raz kolejny.

lysout

2019-12-10, 16:12
Szklana pułapka !

DoubleBorger

2019-12-10, 16:15
roman970227 napisał/a:

Ja nie wiem jak oni tam zabezpieczają ładunki. Jak kierowca ciężarówki lekko skręcił i wszystko leci... Lubie to



Hamowanie było, dodatkowa siła luzująca towar. Po uderzeniu w ściankę na początku naczepy siła poszła w bok. Z tym spinaniem ładunku jest ch*jnia, ja bym się obrał jak miałbym to spinać.
Według mnie to firma powinna zabezpieczać towar, nie dlatego, że to za dużo dla kierowcy. Firma produkująca zna dany towar lepiej od kierowcy i to oni powinni zabezpieczyć swój towar. Co zresztą wiele firm robi, zamykają w skrzynie, jakieś stojaki, różne rzeczy. Najgorsi są włosi, metalowe profile zawineli mi folią takim popularnym streczem, może z dwa trzy razy. Gdzie strecz najsilniej trzyma w kilkuwarstwach. Co lepsze nawet nie dają poprawiać ch*je, a później trzeba jeździć tak, żeby nic nie dygło, a kierowcy na drogach k***ują i zajeżdżają drogę. Oczywiście kierowca wszystkiemu winien. Dobrze jak są chociaż pasy transportowe z działającymi klamrami, można coś kombinować.

Pobierając naczepę z portu w Niemczech załadowaną, ch*j wie ile tam zestawów (pas + klamra), jak naj***ne pod dach to już w ogóle. A póżniej jest ładunek który trzeba spiąć co metr, albo jeszcze przód-tył, żeby nie jeździł przy hamowaniu, czy ruszaniu.

Można o tym pisać w ch*j długo, a itak każdy ma tow dupie i najlepiej niech kierowca z domu pasy bierze

kulawiec

2019-12-10, 16:37
DoubleBorger napisał/a:

Można o tym pisać w ch*j długo, a itak każdy ma tow dupie i najlepiej niech kierowca z domu pasy bierze



Nie koniecznie. zabezpieczcie towar, albo nie jadę i h*j mi zrobicie. Dzisiaj niema 10 chętnych w kolejce na stanowisko kierowcy.

mrokussw

2019-12-10, 16:38
DoubleBorger napisał/a:

Hamowanie było, dodatkowa siła luzująca towar. Po uderzeniu w ściankę na początku naczepy siła poszła w bok. Z tym spinaniem ładunku jest ch*jnia, ja bym się obrał jak miałbym to spinać.
Według mnie to firma powinna zabezpieczać towar, nie dlatego, że to za dużo dla kierowcy. Firma produkująca zna dany towar lepiej od kierowcy i to oni powinni zabezpieczyć swój towar. Co zresztą wiele firm robi, zamykają w skrzynie, jakieś stojaki, różne rzeczy. Najgorsi są włosi, metalowe profile zawineli mi folią takim popularnym streczem, może z dwa trzy razy. Gdzie strecz najsilniej trzyma w kilkuwarstwach. Co lepsze nawet nie dają poprawiać ch*je, a później trzeba jeździć tak, żeby nic nie dygło, a kierowcy na drogach k***ują i zajeżdżają drogę. Oczywiście kierowca wszystkiemu winien. Dobrze jak są chociaż pasy transportowe z działającymi klamrami, można coś kombinować.
Pobierając naczepę z portu w Niemczech załadowaną, ch*j wie ile tam zestawów (pas + klamra), jak naj***ne pod dach to już w ogóle. A póżniej jest ładunek który trzeba spiąć co metr, albo jeszcze przód-tył, żeby nie jeździł przy hamowaniu, czy ruszaniu.
Można o tym pisać w ch*j długo, a itak każdy ma tow dupie i najlepiej niech kierowca z domu pasy bierze



To właśnie przez takich kierowców później ludzie mówią to co mówią, to ty jesteś kierowcą jak ci ktoś każe coś gdzieś zabrać a nie jesteś pewny czy towar jest bezpiecznie zabezpieczony to nigdzie z nim k***a nie wyjeżdżaj! Podstawowa zasada
:-x

r061071

2019-12-10, 17:00
chłop ma szklane niebo