topic

Sadystycznie daleko ten Mars...

Jesse.Pinkman • 2021-02-23, 10:25
...i sadystycznie na nim pusto ale tą perełkę z ostatniego lądowania musicie zobaczyć. Kilka lat już nie wrzucałem takich rzeczy ale czegoś takiego chyba jeszcze nie widzieliście, początek od 15 sekundy:

Halman

2021-02-23, 10:31
zjechał bym cie jak burą sukę ale masz szczęście ze jestem astrobiologiem wiec temat mi bliski

longlong7

2021-02-23, 10:36
Halman napisał/a:

zjechał bym cie jak burą sukę ale masz szczęście ze jestem astrobiologiem wiec temat mi bliski



co tydzień nowa profesja.

A filmik doj***ny, właśnie takiego filmu się wtedy spodziewałem gdy oglądałem lądowanie "na żywo" ale wtedy ch*ja pokazali, jakieś symulacje z dupy

xiro

2021-02-23, 10:37
daleszego ciagu nie bedzie :D

klaser11

2021-02-23, 10:39
Halman napisał/a:

zjechał bym cie jak burą sukę ale masz szczęście ze jestem astrobiologiem wiec temat mi bliski



zjechałbym...

Igorek95

2021-02-23, 10:39
@longlong7 wszystko przez opóźnienie, potem żeby przesłać ten filmik mają przez 8 minut dziennie połączenie z jakąś sondą w okolicy, a bez tego połączenia mają transfer jak na neostradzie 20 lat temu po kablu telefonicznym :D

Jesse.Pinkman

2021-02-23, 10:40
Halman napisał/a:

zjechał bym cie jak burą sukę ale masz szczęście ze jestem astrobiologiem wiec temat mi bliski


Chyba znowu cię fantazja poniosła albo zmień dawkę o połowę. Gdybyś był astrobiologiem to nie siedziałbyś cały dzień i noc na sadolu tylko prowadził badania, rozwijał się (na tym głównie polega ten zawód w dzisiejszych czasach) - no chyba, że zatrudnił cię jakiś ch*jowy rządowy instytut badawczy gdzie prowadzą badania nad wpływem tvPIS na mózgi emerytów i w CV można sobie wpisać w osiągnięciach milion piwek na sadolu bo i tak biorą wszystkich jak leci :)

EDIT : Wrzuć na luz, bez urazy :)

Halman

2021-02-23, 10:56
Jesse.Pinkman,pie**ol, pie**ol a obudzisz się z ręką w nocniku...

hdposter

2021-02-23, 11:01
Srają nam wszystkim do mordy u nich NASA u nas kościół. Przynajmniej oni mają jakieś śmieszne filmiki za miliardy dolarów, które jakieś studio im nagra. A my nawet tego nie mamy bo miliardy złotych idą na luksusy i zachcianki księży. Nawet ostatnio widziałem zakonnicę robiła zakupy w skromnym mercedesie, gdzie przeciętny polak może się tylko oblizać na widok auta.

Budrys2000

2021-02-23, 11:07
hdposter napisał/a:

Srają nam wszystkim do mordy u nich NASA u nas kościół. Przynajmniej oni mają jakieś śmieszne filmiki za miliardy dolarów, które jakieś studio im nagra. A my nawet tego nie mamy bo miliardy złotych idą na luksusy i zachcianki księży. Nawet ostatnio widziałem zakonnicę robiła zakupy w skromnym mercedesie, gdzie przeciętny polak może się tylko oblizać na widok auta.



Trzeba było iść na księdza (lub zakonnice)

hdposter

2021-02-23, 11:09
Budrys2000 napisał/a:

Trzeba było iść na księdza (lub zakonnice)



Nie czułem powołania do r*chania małych dzieci. Nie zaliczyłbym seminarium :-|

Krak

2021-02-23, 11:23
A widziałeś mysz na Marsie?


koras24

2021-02-23, 11:40
@Halman Patrzenie w niebo przez okno w piwnicy nie czyni Cię astrobiologiem :-P

Zbysław

2021-02-23, 12:53
astrobiolog ja pie**ole hehe

a tak naprawdę to kto wierzy w to guwno? jakim trzeba być frajerem żeby uwierzyć w ten filmik

Spidzio199

2021-02-23, 13:16
Tyle piniendzów wydajom na jakieś rakiety zamiast ojcu Rzydzyku dać na tace