18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Rynek pracy

Imie_jego_44 • 2016-05-30, 08:18
Bezrobotny inżynier do zatrudnionego:
-Hamburgera proszę.

C.Z.E.S.I.E.K

2016-05-30, 09:15
Przychodzi humanista po licencjacie do swej pierwszej pracy. Próbuje się przywitać z współpracownikami na linii produkcyjnej.
- Witam, jestem humanistą i mam licencjat.
Nowi koledzy na to:
spoiler

Velterwald

2016-05-30, 09:19
RoboCat napisał/a:

Chyba humanista...



Chyba nie, jestem na studiach i inżynierów też jest nadprodukcja.
A potem inżynier wykonuje pracę technika gdzie ani on nie jest zadowolony bo pracuje "poniżej" kwalifikacji ani pracodawca bo musi najpierw młodego nauczyć zawodu.

grudzin7

2016-05-30, 10:58
up, tak to jest jak na uczelnię się idzie "studiować" a nie się uczyć. I to się tyczy nie tylko studiów inżynierskich. Jak się ogarniasz w tym co studiujesz i jesteś w tym dobry, to pracy nawet nie musisz szukać bo sama znajdzie ciebie. I wcale inżynierka nie jest do tego potrzebna. A jak jest się cepem co ledwo z roku na rok przechodzi, aby tylko na 3.0 i z głowy, to i po magisterce pracodawcy będą cie mieli w ch*ju :roll:


btw. zgadniecie do której grupy autor tematu należy? :amused:

Velterwald

2016-05-30, 11:10
up, u mnie prawdę mówiąc największymi cepami są ci co mają najlepsze oceny i stypy do tego, bo ci co się udzielają gdzieś/pracują albo po prostu się starają robić wszystko samemu żeby to zrozumieć a nie zrobić sprawko z gotowca to oni wcale takich super ocen nie mają-takie moje spostrzeżenie, oczywiście wyjątki są.

Wiadomo, że pracę trzeba poznać już na studiach, koleżanka ładnie mi to opowiedziała:

Politechnika każdego roku wypuszcza np 400 piesków z danego kierunku w poszukiwaniu mięsa, aby znaleźć mięsko musisz wiedzieć jak ono pachnie i smakuje bo jak nie wiesz nawet jak wygląda to nigdy go nie znajdziesz.