topic

Richie Eisler w KANADZIE

MrKinggston • 2014-05-31, 00:56
Richie Eisler in CANADA a dokładniej w Vancouver



Jakby ktoś szukał utworu ma go w spojlerze.

spoiler

Siekana

2014-05-31, 16:23
rolki są dla pedałów :D

czarkou

2014-05-31, 18:08
Siekana napisał/a:

rolki są dla pedałów :D



Zaś takie komentarze są pisane przez idiotów x)


Sk***ysyn jak lata :o
Nie znałem kolesia, ale napie**ala aż miło popatrzeć, skubany ma skilla ;)
Krata piwa dla niego.
p.s. chciałbym zobaczyć jak śmiga po jej wypiciu :amused:

squashu

2014-05-31, 20:23
@up

zgodzę się. Widać, że gościu żyje tym co robi i widać włożoną pracę w to.. pełen podziw i szacunek bo wymiata dobrze.

siara00

2014-05-31, 20:26
Myślałem, że Pirlo w Brazylii do mistrzostw świata trenuje, a tu prosze - rolek w Kanadzie mu sie zachciało

gorbaczow7

2014-05-31, 20:27
ten Pan to dobry materiał na przyszłość do działu hard

Gogul

2014-05-31, 20:44
ten "utwór" należy bezapelacyjnie wyciszyć. Materiał dobry.

emka1990

2014-05-31, 20:49
Grind na wejściu filmu - poezja !

cwejter

2014-05-31, 20:53
super filmik, ale i tak pajace się będą pruć

Nabs

2014-05-31, 21:05
dorosły facet w obcisłych spodniach :facepalm:

Cryo

2014-05-31, 21:07
Wyj***ł się? Bo nie wiem czy warto oglądać :(

contowsky

2014-05-31, 21:33
nie znam kolesia ale nieźle wymiata na tych ośmiu kółkach

ProVVe

2014-05-31, 22:13
ch*j na takiej prędkości jedynki z trzonowymi mogą latać

bravoteampolska

2014-05-31, 22:32
Pozytywnie .
Jest szybkość
Jest adrenalina
Jest podziw innych
No i uprawia sport

Także zazdroszczę gościowy , bo ja jak raz wlazłem w rolki , jak wyj***łem dupą o beton , to mi się wszystkiego odechciało

nyga_20

2014-05-31, 23:34
Gdzieś tam wyżej widziałem, że ktoś napisał o rolkach, że rolki są dla pedałów.

Otóż chciałbym nawiązać do ubioru tego gościa. Mam kilki kumpli którzy również śmigali na rolkach, mogłbym powiedziec że to juz starzy wyjadacze bo sa przed 30. Jakoś rolki nigdy mnie nie kreciły kiedyś próbowałem cos na desce, ale razem chodzilismy pośmigac, na piwko itd. 10 lat temu rolkarz wyglądał jak powinien, szerokie spodnie, koszulka XL ala nyga i to nadawało charakteru 'groźnego kozaka'. Nie mam nic do wąskich spodki, no może nie az do tak wąskich, ale koleś mimo że ma skilla to wygląda jak c**a - tyle w temacie.

Ps. sportowcy ekstremalni moze czasami wygladają jak p*zdy, ale nimi nie są! a co do Polskiej sceny rolkowej to kiedyś było całkiem nieźle, także autorze następnym razem dodaj cos z 'naszej' produkcji.

Pozro!