18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Pudzian vs Najman (KSW XII)

Blodhgarm • 2009-12-12, 00:23
Walka wieczoru podczas XII Konfrontacji Stylów Walki: Mariusz Pudzianowski kontra Marcin Najman zakończyła się po 44 sekundach :D
Dla tych, którym nie było dane obejrzeć w TV ;)



Dominator dosłownie zdominował Najmana. Trochę zdołowały 2 godziny czekania dla 44 sekund masakry ;]

hectorian

2009-12-12, 17:09
Wyście downy....

Jaka technika?
44 sekundy walki. Sprzedał kopa i nadarzyła się okazja to co miał robić? Czekać aż Najman odpocznie i przestanie go boleć? W boksie też jest tak, że jak się trafi okazja do KO to już się nie patrzy na technikę, tylko aby mocniej pie**olnąć. Nie ważne jak - byle celnie. Jak nie celnie - to jak najwięcej.
Żeby Najman nie trzymał gardy, to by na OIOMie wylądował.
Nie znam się na MMA, nie biję się na co dzień. Dobrze go sprał, należało mu się. W każdym przerywniku Najman pieprzył głupoty o tym, że Pudzian mówił że bokserzy źli, że nie ma szacunki, że hodowla organizmu.

combo

2009-12-12, 19:01
brawo mariusz! mocna noga :mrgreen:

co do marcina, to najpierw powinien sobie zrobić cykl na poprawe sylwetki bo wyglada beznadziejnie.. widac, ze na siłe na kazdym zdjeciu wciaga brzuch.. eh.. w ogole widzieliscie jego cycki? BEEZNAADZIEEEJAA! powinien walczyc w koszulce, ze wzgledów estetycznych.. pudzian tez co prawda nie wyglada jakos idealnie, ale przynajmniej klate ma rozbudową harmonijnie, a nie to co najman.. ble! :D

obrotowy

2009-12-12, 19:41
tak się przypieprzacie że Pudzian bez techniki, ciężko pokazać technikę w 40 sek, i po za tym cieszmy się, bo jakby Pudzian podszedł do sprawy technicznie a nie siłowo to by Najman w jednym kawałku po podłogi nie doleciał

Byczarz

2009-12-13, 01:26
avesatan napisał/a: