18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Przyłapali księżulka

Jesse.Pinkman • 2021-11-18, 15:28
Chciał sobie pociupciać ale nie pozwoli mu się nawet rozkręcić 8-)

zubek25

2021-11-18, 16:39
Lepiej taka jak se dyma niż jakiegoś dzieciaka sama chciala sama dała i sama się położyła hehe

Adrian92

2021-11-18, 17:15
Przeciez to fake

TylerPL

2021-11-18, 17:18
"-Mój dziadek był księdzem" - zawsze jak to mówiłem kolegom to chwilę heheszkowali, a jak już im dałem chwile popuścić wodzę fantazji to dodawałem, że był seniorem Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego. Bo taka prawda - księża wyznania luterańskiego mogą mieć normalne rodziny.

Marten19

2021-11-18, 17:45
Przynajmniej fajną dupę r*cha, a nie jak nasi kieckowi zapie**alają ministrantów w dooopska :evil:

zipi

2021-11-18, 18:22
Marten19 napisał/a:

Przynajmniej fajną dupę r*cha, a nie jak nasi kieckowi zapie**alają ministrantów w dooopska



u nas procentowo, księża r*chają mniej dzieci, niż muzłumanów wysadadza się w Europie, ale to jednak muzłumanów musimy tolerowować a na księży pluć, ciekawe dlaczego, ciekawe.

McQurwa

2021-11-18, 18:26
JolkiPolkiPL napisał/a:

Ona była podstawiona.



nie , to on był podstawiony.

Justynka99

2021-11-18, 18:32
pazuzu napisał/a:

Kogoś jeszcze szokują i dziwią takie materiały ? od zawsze wiadomo że kk to banda hipokrytów



Pewnie, że dziwią. Laska wygląda na zdecydowanie za starą jak na gust księdza.

Kibol83

2021-11-18, 18:49
Zajebista dupeczka btw.

intermag

2021-11-18, 18:53
Umówmy się, kto by jej nie wyr*chał niech pierwszy żuci kamień

aaaaaaaaaaaaaa

2021-11-18, 19:28
intermag napisał/a:

...niech pierwszy żuci kamień



Oj k***a.... ja to bym tak w Ciebie napie**alał, pardon RZucał.....

Folur

2021-11-18, 19:57
Wiewór napisał/a:

Jakis ksiądz popie**olony. Nie pedał i jeszcze pełnoletnie r*cha.



skąd wiesz że nie bi ? poza tym nie widać co "ona" ma między nogami

Juzwa

2021-11-18, 20:52
No przecież ksiądz też ma ku*asa na wszelki wypadek.

notak

2021-11-18, 22:32
ja nie pie**ole,
że ktoś się lapie
kumpel też się kiedys przebrał za księdza i tak się do niego zwracali ci co nie wiedzieli, ze jaja sobie robi
już nie wspomnę o dz**kach udających zakonnice,
ale cóż, każdy ma swój fetysz i daje piwko

CrookerS

2021-11-19, 05:31
k***a taka to bym wyj***l nawet jakbym byl mojrzeszem :krejzi:

*mojżeszem ..