Nie wierzę w to, że pociąg nie może wyhamować, że długa droga hamowania etc... Na większości filmików widać, że pociąg jechał z prędkością 40- 60km/h (wyliczenie na oko, totalnie z dupy:P) CO innego gdyby zasuwał 80 - 160. Jak zaciągnąłem ręczny w skmce to zatrzymała się bardzo szybko. Tak więć da radę zatrzymać pociąg. Natomiast na większości filmików z przejazdu nawet nie widać śladów hamowania, nic nie zwalnia nawet nie ma pisku hamulców(jeśli jest dzwięk). Hamuje codopiero po zderzeniu gdy wytraca prędkość na tym z czym się zderzyło Wiadomo pociąg jednak ma jakąś drogę hamowania, no ale żeby wyhamować trzeba najpierw zaciągnąć te hamulce a nie jechać twardo do przodu.
Nie wierzę w to, że pociąg nie może wyhamować, że długa droga hamowania etc... Na większości filmików widać, że pociąg jechał z prędkością 40- 60km/h (wyliczenie na oko, totalnie z dupy:P) CO innego gdyby zasuwał 80 - 160. Jak zaciągnąłem ręczny w skmce to zatrzymała się bardzo szybko. Tak więć da radę zatrzymać pociąg. Natomiast na większości filmików z przejazdu nawet nie widać śladów hamowania, nic nie zwalnia nawet nie ma pisku hamulców(jeśli jest dzwięk). Hamuje codopiero po zderzeniu gdy wytraca prędkość na tym z czym się zderzyło Wiadomo pociąg jednak ma jakąś drogę hamowania, no ale żeby wyhamować trzeba najpierw zaciągnąć te hamulce a nie jechać twardo do przodu.
Ty tak k***a na serio teoretyku-gawędziarzu? I porównujesz pociąg towarowy do skm . Za dzieciaka gdy bawiłem się kolejką elektryczną, to jak wyłączyłem zasilanie kolejka stanęła w sekundę na torowisku. Do tramwaju mogłeś porównać ten pociąg.